sobota 29. dubna 2006

Rob Zombie - Educated Horses

Ačkoliv nemám ve zvyku psát názory na hudbu, knihy apod., tentokrát se zmíním o novém albu Roba Zombího. Narazil jsem na něj čistě náhodou, když jsem si byl v půjčovně pro nějaká DVD a tohle tam měli vystavené mezi novinkami. Okamžitě jsem to lupnul do báglu a musím říct, že nelituji. Sice je to o dost jiný styl než nejlepší Zombího album Sinister Urge, ale na poslech je to velice příjemné. Není to žádná tvrďárna a člověka to nenabudí jako Urge, u kterého musím neustále odolávat pokušení dát volume doprava. Jde spíš o odpočinkový titul, i když pár rychlejších kousků by se našlo. Trochu mě mrzí syndrom, který pozoruji i u Rammsteinů - čím dál menší využití elektronických prvků, které v kombinaci s klasickými metalovými nástroji tvoří parádní kombinaci. Kdo by si chtěl z netu stáhnout nějakou písničku na zkoušku, tak tady má tracklist. Osobně mám nejradši pětku, aneb spícího škorpióna, a dvojku, neboli Vyjela z Kijeva (nechápete? Poslechněte si refrén :)

Rob Zombie - Educated Horses (2006)
Lable: Geffen Records
1) Sawdust In The Blood
2) American Witch
3) Foxy, Foxy
4) 17 Year Locust
5) The Scorpion Sleeps
6) 100 Ways
7) Let It All Bleed Out
8) Death Of It All
9) Ride
10) The Devil's Rejects
11) The Lords Of Salem

1 komentář: