úterý 11. dubna 2006

Obrázky na blogu

Poslední dobou blog nějak zanedbávám, což je dáno nedostatkem času, hraním Oblivionu a především obrovskou nechutí editovat všechen ten text tak, aby to vypadalo aspoň trochu pěkně, tzn. dávat k tomu obrázky. Krom toho že se v html příliš nevyznám mě šíleně prudí, když si něco pěkně připravím, porovnám, v editačním systému to vypadá parádně, jenže při publikaci se všechno rozhodí. Nakonec to dopadne tak, že nad tím strávím několik hodin, jsem naštvaný když se to nepovede a je mi líto promrhaného času. Chtěl bych, aby to vypadalo pěkně jako na profesionálních webech, jenže na to prostě nemám nervy ani čas, o potřebné znalosti html nemluvě. Jelikož pochybuji, že by se někdo nabídnul mi zadarmo a kvalitně editovat příspěvky, rozhodl jsem se na obrázky kašlat. Nepůjde-li o nějaký speciál, budu dávat nanejvýš obrázek do perexu. Je to škoda, protože mám stovky screenshotů, srandiček a vtípků, které by to tu pěkně zpestřily, ale takový už je život.

2 komentáře:

  1. No a to je nemůžeš na tu stránku prostě naházet pod príspěvek bez jakýhokoli zarovnávání nebo formátování? Jestli něco nesnáším tak to je když je odstavec textu - obrázek - odstavec textu - obrázek...

    OdpovědětVymazat
  2. nahazet je naspod jen tak aby tam proste byli to taky nechci. kdyz uz tak poradne, navic je s tim srani at uz to clovek dela jakkoliv. od foceni,resizovani az po uploadovani a editovani obrazku.

    OdpovědětVymazat