čtvrtek 20. dubna 2006

Dnes nic nebylo

Od 7:00 do 19:00 jsem se nacházel na pracovišti. Doma jsem se hned osprchoval a najedl, načež jsem se jal vyčistit odpadní trubku od plynové karmy, věc kterou jsem měl udělat už před rokem. Když bylo hotovo, rozhodl jsem se obouchat rozpadající se omítku ze stropu, který byl koncem minulého roku totálně zničen kvůli prasklé trubce nahoře u sousedů. Hlavně že se dušovali, že u nich určitě nic neprasklo. Kreténi. Když jsem skončil s úklidem, znovu jsem se osprchoval a pak si dvě hodiny psal po ICQ s Michalem v Anglii. A to jsem měl v plánu jít spát před desátou hodinou. No nic, chtěl jsem jen říct, že Oblivionu jsem se dnes ani nedotkl.

4 komentáře:

  1. To mu říkám správně naložit s volným časem. Měl bych se tím inspirovat - na opravu karmy jsem moc línej (a levej), pro začátek bych si tu uklidit:)

    OdpovědětVymazat
  2. samozrejme sem rano zaspal, prisel sem o hodinu pozdejc... to je tim ze sem si pred spanim otevrel knizku a do tri se od ni nedokazal odlepit...

    OdpovědětVymazat
  3. ChickenAssKicker20. dubna 2006 v 19:42

    já právě doinstaloval novou baterii v kuchyni, počítám, že mě umývání nádobí začne bavit aspoň o trošičku víc ;-)teď sprcha a Oblík, i když po desítce v práci jsem docela rozřezanej a nejraději bych zalehl. taky jste tak nasraní, když víte, že prospaný čas byste klidně mohli pařit? spaní je zbytečné...

    OdpovědětVymazat
  4. to mi povidej. po sichte prijdu domu sem nepouzitelnej parit neni sance, 12hodin v praci me spolehlive odrovna. a ten prospanej cas, o tom mi uz tuplem nemluv kdyz mam furt ty nocni. ale jakej je to nadhernej pocit se ve stredu zbudit v deset, po dvou unavnejch dnech se poctive vyspat, este z postele zapinat kompa a nadherne odpocatej a se srovnanym rezimem k nemu usedat.

    OdpovědětVymazat