neděle 30. dubna 2006

Dual combo v jednom dni

EVIL DEAD REGENERATION
Dopařeno 17.12.05 v 9:38 na jeden zátah, který trval zhruba 6 hodin. Hra je to opravdu lehká a velice zábavná. Filmem je pouze inspirovaná, přináší vlastní příběh a obrovskou dávku humoru ve stejném stylu jako film.

SHADOWGROUNDS
Dopařeno 18.12.05 ve 2:59 na obt. MEDIUM (2/3). Býval bych to dojel na jeden zátah, ale v předposledním kole jsem vychcípal a vzhledem k tomu, že jsem byl značně ospalý a už mě to nebavilo, jsem to dorazil až o pár hodin později. Je to škoda, protože jinak by to společně s Evil Dead Regeneration znamenalo dvě hry kompletně zmáknuté za jeden kalendářní den, tedy nainstalované, dohrané, odinstalované, což by byl unikát.

1 komentář:

  1. Me se to povedlo...A sice Torino 2006 a Stubbs the Zombie. Torino jsem dojel vsechny discipliny na zlato. (nejhorsi bylo rychlobrusleni)

    OdpovědětVymazat