úterý 11. dubna 2006

Rekapitulace článků

Krátké noticky "napsal jsem článek, tady je link" nemám příliš v lásce, takže je mažu a místo nich zde uvádím celkovou dosavadní rekapitulaci. Pařím Oblivion a Frix slíbil, že mi dá pár týdnu volno (doufám že to dodrží :-), takže se ani nechystám v nejbližší době nic napsat. Možná návod na Oblivion, ale určitě ne kompletního 100% průvodce, to by trvalo minimálně stejně dlouho jako GTA San Andreas na 100% (téměř dva měsíce práce) a navíc bych neměl jistotu, že jsem popsal opravdu všechno. Jistě se o to postarají fanweby.


8.2.06 - Silvestrovská pařba 2005-2006
Podrobný report ze silvestrovské kalby, pojatý jako recenze.

9.2.06 - Shadowgrounds.
Můj první článek pro Hrej.cz. Žádná extra třída, nějak mi chyběla inspirace. Asi to je tím, že jsem hru dopařil dva měsíce před napsáním recenze.

17.2.06 - Operation Matriarchy
Při recenzování této naprosto příšerné doomovky ruského původu jsem nebyl schopný napsat nic jiného, než že je to sračka, že to stojí za prd, že je to hnus, hrůza, příšernost, ubohost, atd. atd. Až v půlce článku jsem si uvědomil, že by to chtělo uvést i nějaké konkrétní informace, kromě toho že jde o totální sračku, hnus, ubohost, šméčko... Nakonec se to povedlo a kolem tématu se rozjela i slušná diskuse.

18.2.06 - Prince of Persia Two Thrones v italštině
Tentokrát nikoliv pro Hrej, nýbrž pro vlastní potěšení jsem si přeložil do italštiny recenzi, která původně vyšla na Gamecenter.cz

28.3.06 - Call of Cthulhu: Dark Corners of The Earth
Po více než měsíční odmlce, způsobené totálním herním suchem, se začaly rojit tituly jeden za druhým. Já si vybral hororovou 3D akci s prvky stealth a adventury.

31.3.06 - Výlet do světa Elder Scrolls
Byl jsem vybídnut k sepsání shrnujícího článku o sérii Elder Scrolls, aby tam ta recenze neležela chudinka samotinká. Tentokrát needitoval Frix nýbrž Martin Bach, jenž dost drasticky upravil text a vůbec mě tím nepotěšil. Je to prostě suchar.

4.4. - 8.4.06 - Call of Cthulhu: Dark Corners of The Earth - návod
Při recenzování zmíněného titulu jsem zjistil, že by nebylo od věci napsat návod, což jsem vzápětí učinil. Hrej ho rozdělilo na první, druhou a třetí část.

6.4.06 - Tomb Raider: historie jedné legendy
Stejně jako Elder Scrolls, i nový Tomb Raider si zasloužil rekapitulaci série. Tentokrát jsem však pracoval pro šéfa konzolové sekce Lukáše Baštu alias Přizdu, a to je panečku jiné kafe. Žádná sucharská cenzura vtípků, naopak, Přizda si tam ještě přihodil a musel se hodně krotit, aby se z článku nestal materiál pro noční show...

11.4.06 - Red Orchestra: Ostfront 41-45
Tahle práce mi tak trochu překazila časový harmonogram plně soustředěný na Oblivion, ale nakonec jsem za to rád, protože psaním článku jsem vyplnil dva napůl pracovní dny, a Oblíkovi se pak mohl plně věnovat od pátku až do pondělního odpoledne.

Žádné komentáře:

Okomentovat