neděle 16. dubna 2006

Osmihodinová ochutnávka F.E.A.R.

5.10.2005
Za účelem recenzování očekávané hororové pecky F.E.A.R. jsem navštívil sídlo firmy CD Projekt, jež svůj podzimní hit střeží jak oko v hlavě, pročež musejí autoři docházet k nim a hrát pod dohledem. Celou akci zpočátku provázely dost velké peripetie v podobě neschopnosti mi vykomunikovat kdy a za jakých podmínek se mohu dostavit, kvůli čemuž jsem za sebe horečnatě sháněl náhradu do zaměstnání a do rádia Akropolis, kde pravidelně vysílám, a roznášel tak paniku v řadách kolegů a Jakuba z rádia. Nakonec jsem si prohodil směny a v odpoledních hodinách se vydal do CD Projektu s tím, že tam strávím noc a ráno půjdu rovnou do práce. I tato představa byla, navzdory původním informacím, zcela mylná, což jsem zjistil při telefonátu s Chalidem, jenž mi suše oznámil, že tam nemohu být přes noc, ačkoliv jsem na tento úmysl několikrát upozorňoval člověka, jenž mi pařbu domlouval. No nic, co stihnu, to stihnu. Zrušil jsem nějaké pochůzky a jel rovnou pařit. V CD Projektu na mě nečekal počítač ale šunka. A nijak zvlášť vypečená syrové nastavení 800x600 s detaily skoro na minimum. No co, když není biftek, musí stačit tatarák, akorát screenshoty budou nic moc. Když jsem se konečně aklimatizoval a přestal vnímat ostré světlo dorážející oknem na pravoboku, jenž snad za pár hodin zmizí, užíval jsem si pařbu na maximum. Samozřejmě s vlastní myší a sluchátky. Mé dojmy z F.E.A.R.u se můžete dočíst hned ve dvou recenzích, v GameON a na Gamecenter.cz. Řeknu tedy jen to, že když za mnou ve 22:30 přišel poslední pracovník firmy, že odchází a že tedy musím jít také, měli dost velký problém mně po osmi hodinách paření odtrhnout od kompu. Ba ne, kecám, půl hodiny potom, co jsem slíbil že dohraji misi k nejbližšímu autosavu jsem to sám vypnul, protože bylo jasné že to stejně nedohraju, a měl jsem v úmyslu se tam v pátek vrátit. To se nakonec nestalo, radši si počkám až hra vyjde, a pořádně si jí užiju doma na kvalitním hardwaru.

Žádné komentáře:

Okomentovat