čtvrtek 26. června 2008

Ženy a pivo jsou naprosto stejné: rajcovní!

Jedu si tak autobusem z práce domů, zaklimbám, začne se mi zdát sen o velice příjemné činnosti s osobou opačného pohlaví, začnu pociťovat sílící tlak v kalhotách a abych předešel trapné situaci, rychle obrátím svou mysl jiným, zcela náhodným směrem... místo doteku imaginární krásky se mi najednou zjevuje obraz oroseného, zlatavým mokem naplněného, rosou pokrytého a hustě bílou pěnou počepičkovaného půllitru s uchem, v nose pociťuji extatickou vůni točené desítky, v ústech se mi krom náhlého návalu slin sbíhá i opravdová chuť živé vody značky G, tlak v kalhotách sílí... ještě že i v červnu s sebou vozím mikinu.

3 komentáře:

  1. tedy uz sem slysel o ruznych uchylkach, ale pivofilie, to slysim prvne :)az spolu priste pujdeme do hospody pripomen mi ze si mam sednout na opacny konec stolu :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jakub: praveze naopak, sedneme si hezky vedle sebe, ode me se nemas ceho bat, ja nejsem na chlapy ale na pivo! :))

    OdpovědětVymazat
  3. no prave, jeste bys mi ocumoval pivo :))

    OdpovědětVymazat