středa 18. června 2008

Storm veterinářem

Můj vztah ke zvířatům byl vždy kladný. Mám je rád vařené, pečené, smažené... A teď si ze zvířat dělám nejenom výživu, ale i obživu, jelikož v práci testujeme novou hru pro Nintendo Wii, hru pro sedmileté holčičky, jejíž název obsahuje slovo veterinář. No není to klásné? Malá doktorka domácích mazlíčků dělá hrozně zajímavou činnost: píchá injekce, beze vzorky krve králíkům z uší, dezinfikuje pejsky co mají blechy, měří teplotu křečkům, koním i andulkám (nechtějte vědět kam jim strká teploměr), sbírá vzorky stolice, chodí do města kupovat léky, užívá si vyjížďky na koni, a každý večer v sedm, na vteřinu přesně, chodí spát. Opravdu zábavná tato gamesa, za poslední týden jsem u ní usnul jen pětkrát, a to mě od dalších odpoutání se od reality zachránily jenom četné bugy, z nichž některé pobavily celou firmu. Ze všeho nejzábavnější byly hnědé jezdecké kalhoty, jejichž vzhled si každý vybavil po svém. Podle někoho v nich herní postavička vypadá jako by měla nahé hýždě, podle jiného se zrovna pomočila, a podle mě, což se z reportu dozvěděli i vývojáři, ta postavička trpí silným průjmem a inkontencí dohromady a zapomněla si vzít pampersky. Nikoli zábavný, zato pěkně nechutný byl králík s kouskem slámy zaseklém v oku. Onen "kousek slámy" vypadal spíš jak tříska z dubu... Inu, skvělá hra pro sedmileté holčičky. Trpíte-li nespavostí, tento titul vás z ní stoprocentně vyléčí!

Žádné komentáře:

Okomentovat