úterý 3. června 2008

Strašně těžké pracovní nasazení

Už druhý týden jsem skoro nesáhl na práci. Své směny trávím u Playstation 3 a dobře se bavím. Původně jsem tento čistě herní příspěvek chtěl zařadit do rubriky Pařanskej deníček, ale ono se to spíš týká mého profesního života v Anglii.
Předminulý pátek jsme v práci blaženě uvítali konec projektu Kaspián, na němž jsme makali několik měsíců a jehož už měli všichni tak plné zuby, že by leckterá plomba mohla závidět. Žádný velký projekt ho dosud nenahradil, a tak nemá většina testerů do čeho píchnout a tráví čas jak se dá. Já až do středy pařil Super Stardust HD, skvělou vesmírnou arkádovou střílečku pro Playstation 3 (vyšla před rokem a je stažitelná asi za pět liber). Mé plány na dosažení rekordního skóre byly bohužel zhašeny, když ve čtvrtek odpoledne přifrčel jeden menší projekt a já musel dva dny dělat že na něm dělám, ačkoliv byl hotov během pár hodin, a nemohl jsem tedy hrát nic jiného. Pravda, většinu pátku jsem strávil čtením knížky, ale to je vedlejší.
Ačkoliv mě Stardust fakt chytnul, bohužel ani včera jsem na něj neměl čas, celý den jsem totiž pařil MotorStorm. Pravda, měl jsem zálusk spíš na Resistance: Fall of Man (testovali ho u nás vloni, ať žije archív), ale toho si zabral finský tester a musím tedy počkat, dokud jej nedopaří. Ale což, i Motorstorm je dost dobrá zábava. Škoda jen, že na dnešek mi šéf přidělil testování takové přiblblé hry pro děti na Nintendo Wii – místo řádění na bahnitých tratích v sedle buginy či za volantem kamiónu si teď hraju si na veterináře...

1 komentář:

  1. K tvému článku se to teda moc nehodí ale musím se podělit se svým zážitkem z pražských koncertů. Na Slavii v Edenu byla Metallica. Suprovej nářez ale víc sem se těsil na bohužel důchodce KISS. Musím říct že na to kolik jim je, tak ten koncert neměl chybu. Šou jako vždy perfektní a oni jeli taky suprově. Zvuk mohl bejt malinko míň přebuzenej ale jinak to byla bombáááá. Teď se těším na Iron Maiden 8.8.08 . No prostě supr léto. Škoda že tu nejsi Jirko. Ale držím ti palce.

    OdpovědětVymazat