úterý 20. června 2006

Včera dnes a zítra

Včerejšek byl horor, hnus a strach na Praze 4. Bál jsem se, že to dnes nebude lepší, ale naštěstí jsem se šeredně mýlil. Ráno jsem sice tradičně nemohl vstát a ačkoliv jsem večer požil jen dvě piva, bylo mi nějak blbě, netuším proč. Po deváté se to však začalo zlepšovat, navíc jsem dostal na starost jiného nováčka, dokonce v množném čísle, a ten včerejší sedí u kolegy kde mu to jde evidentně líp. Takže spokojenost je všestranná. A že zase půl dne nešla evidence zásahů? Už jsem si zvykl... Jistě na mě má příznivý vliv ochlazení vzduchu a taky fakt, že mám zítra volno. Každopádně mě to dneska baví jako za starých časů, a to je paráda. No a pohledná a sympatická adeptka už se nestraní na straně s kolegyní :) Teď jen doufat, aby nezavolal nějaký trotl a dnešek mi nezkazil.

3 komentáře:

  1. No, možné je všechno. Když se něco může pokazit, tak se to pokazí o))

    OdpovědětVymazat
  2. Však on už se, Storme, nějakej pšonckej sviňák ozve...;)

    OdpovědětVymazat
  3. ty skrčku jeden woškliwej, co mě tady pomlouváš? já ti dám nikotinový absťáky....

    OdpovědětVymazat