pondělí 26. června 2006

Dohrané hry od písmene G


Geist (2005)
Zápisy k hrám začínajícím na G, dopařeným od začátku Deníčku až do června 2006

GEIST
" Dopařeno 19.1.06 v 15:15 (GAMECUBE).
To si to takhle jednou přifařil kamarád Saverio až z dalekého Toskánska, a abychom měli za chladných večerů po návradu z hospody co dělat, přivezl nějaké ty gamesy. Konzoli laskavě zapůjčil nejmenovaný kamarád z Prahy, a už to jelo. Mezi partičkou Soul Calibur 2 a Viewtiful Joe jsem stihnl dopařit celkem zajímavou doomovku s prvky adventure, trochu ve stylu Riddicka.

GENE TROOPERS
" Dopařeno 2.3.06 ve 21:42 na obt. NORMAL (2/4).

GENJI
" Dopařeno 26.8.06 ve 23:10 (PS2) na obt. NORMAL (1/2). Čistý herní čas 6:57, se všemi animacemi a opakovanými pokusy jsem to ale hrál přes 10 hodin. Je to moje první PS2 hra v životě, nejen dohraná, ale i hraná. Nikdy předtím jsem se Playstationu dvojky nedotkl. Genji se mi líbil moc, už se těším na God of War.

GODS
" Dopařeno 5.12.96 v 15:46 (SNES).

GORE: ULTIMATE SOLDIER
" Dopařeno 24.9.02 ve 13:36 na obt. REALLY HARD (3/4). Ráno v 9:30 jsem to zapnul a odpoledne to bylo dopařené.

GOTCHA!
" Dopařeno 4.5.05 ve12:32.

GOTHIC
" Dopařeno 3.9.03 v 1:22, hráno za sektu. Na konci hry level 35.

Gothic 2 (2002)
GOTHIC 2
" Dopařeno 2.8.03 ve 22:04 za Palladina, 41level.
" 17.2.05 Pár slov k druhému dohrání hry Gothic 2: pěkně mě to nasralo. Celou hru se plahočím až na konec, a když stanu před finálním bossem – nemrtvým drakem, tak nejde zabít! Ten blbej amulet Eye of Innos nejde nabít, přestože mám dračí vejce v inventáři. Stupidní bug kvůli němuž nemůžu dotáhnout hru až do konce. Ještě že už jsem to jednou dohrál, stát se tohle tenkrát, tak asi vyletím z kůže. No nic, uninstall...
" Moje postava po druhém dohrání hry (včetně datadisku): Mercenary
Level 49
Experience 622880
Nevyužité body 10
Strength 91
Dexterity 103
Mana 111
Health 940
One Handed 98%
Two Handed 67%
Bow 80%
Crossbow 51%
Umím všechno kromě vytváření run a extrakce srdce a zubů ze zvířat.

Gunman Chronicles (2000)
GOTHIC 2: THE NIGHT OF THE RAVEN
" Dopařeno 1.1.05 ve 3:14 s Mercenaryem
" První hra roku 2005!!!
" Jelikož jsem si plánoval, že Half-Life 2 bude dopařenou hrou číslo 300 a zároveň poslední hrou roku 2004, musel jsem během prosince dodržovat určitý pařební harmonogram, což bylo zprvu v pohodě, ale pár dní před koncem už to bylo horší. HL2 jsem dorazil krátce před vánocemi, pak jsem začal hrát datadisk na Gothic 2 a ve finále mi odešla zákl. deska, takže minimálně do 3.1 bych měl útrum, kdyby nebylo kamaráda Michala, který mi velmi ochotně a s velkým nadšením půjčil svůj komp. Datadisk jsem tedy hrál a úplně jsem se vymkl mým očekáváním, že to nedohraju ani za týden a že nestihnu ani napsat recenzi do uzávěrky. Jak jsem tak hrál, najednou jsem byl skoro na konci a to pár dní před silvestrem. A sakra, řekl sem jsi, bleskově hru ukončil, abych to náhodou nedopařil i nešťastnou náhodou, víc jsem se věnoval původnímu Gothicu 2 a krátce po silvestru jsem datadisk dokončil. Toť ve stručnosti příběh, jak jsem dohrál 300 hru.
" 14.1.05 – pročítám si deník a zrovna jsem si vzpomněl, že zápis o 300 dohrané hře jsem psal celkem slušně zhulenej a trvalo mi to snad hodinu, přičemž nejhorší bylo ukočírovat prsty na klávesách. Když jsem jimi pohnul doleva, připadalo mi že jdou doprava a naopak. No prostě hustota, ještě že hulím jen velmi vyjímečně (tohle bylo po 4 měsících).



Gods (1991)
GRAND THEFT AUTO 3
" Dopařeno 25.7.02 v 19:01 po pěti dnech. Při prvním dopaření splněno 73% hry.
" Tuto hru jsem dopařil 4x než jsem dosáhl 100%. Vlastními silami jsem našel 96 balíčků, 18 skoků, 18 výtržností, 4 toyz, garáže v 1. a 3. městě, magnet v 1. městě (kromě tanku, fbi a barracks ol), hasiči, sanitka, taxi, policie, checkpointy ve všech třech městech (kromě stalliona v garáži). Ostatní jsem zjistil pomocí návodu a rad od jiných pařanů.

GRAND THEFT AUTO: VICE CITY
" Dopařeno 26.5.03 ve 14:31, jen havní dějová linie a pár dalších věcí. Celkem dosaženo 66%.

GRAND THEFT AUTO: SAN ANDREAS
" Dopařeno 23.8.05 v 18:10 na 98.40%, po více jak dvou měsících hraní. Tahle šílená časová prodleva byla způsobena tím, že když jsem měl poprvé hru skoro dohranou, začal jsem psát návod pro Gamecenter, a to si vyžádalo započetí nové hry. Rovnou jsem jel všechno popořadě, abych dosáhl hnedka 100%, všechno zapisoval a fotil, takže mi to trvalo mnohem déle než normálně, a to i s pomocí návodu, abych nemusel sám útrapně hledat všechny tajné balíčky atd. Nyní mi chybí už jen mise taxi, firefighter, ale jinak je všechno hotovo.
" Dopařeno na 100% pravě TEĎ!!! 25.8.05 ve 21:45. Včera jsem před spaním udělal taxikářskou misi a teď už jsem jen doladil hasiče a mám to KONEČNĚ Z KRKU!!! Po dvou a půl měsících neustálého GTA ho konečně můžu ODINSTALOVAT! Všeho moc škodí...

GUN (2005)
GUN
" Dopařeno 4.3.06 ve 22.07 na obt. NORMAL (2/4). Mám vše na 100%, kromě třech zlatých balíčků. Zabito 10 civilistů a asi 22 koní. Zmetků jsem pokosil okolo 1200. Celá hra mi trvala dva dny, nicméně požitek ze skvělé atmosféry divokého západu, prvotřídního ozvučení, zejména hudby a dabingu, rejdění prérií na palubě koně a spousty vraždění strašně kazila mizerná optimalizace hry, která po celou dobu strašně swapovala, chvílemi se to zasekávalo třeba na pět vteřin, až si to vynutilo restart.

GUN WARRIOR
" Dopařeno 11.8.05 v 9:12. Tuhle hru jsem měl rozehranou už někdy od května, kdy jsem na ní psal recenzi, ale v jednom kole jsem se zasekl, pokaždé mě zabili skoro na konci a už mě to nebavilo (tedy, ne že by mě tahle sračka někdy bavila), pak jsem v návalu dalších her Gun Warriora nechal ležet ladem, a dneska jsem se k němu konečně odhodlal vrátit. Zjistil jsem, že ten zákys byl téměř konec hry (ačkoliv to bylo sotva na začátku...). Udělal jsem to kolo, pak už jen turnaj v duelech a mám to z krku.

GUNMAN CHRONICLES
" Dopařeno 11.12.00 ve 22:22 na obt. DIFFICULT (3/3).
Pařeno ve třech fázích po 5-6 hodinách.

4 komentáře:

  1. Ten geist je docela divna hra. U singlu jsem moc nevydrzel, i kdyz me to docela zaujalo - jenze me se na konzolich ty FPSky hrajou fakt strasne blbe. Zato multiplayer jsem paril docela intenzivne; mel jsem konzoli u rodicu, kam prijeli na navstevu teta s rodinkou: dva mali caparti, 7 a 4 roky. Tak jsem paril s nima:) V tom multaku je treba mod, kde musite jako duch ovladnout cloveka, kteryho ovlada druhy hrac - ukolem je takto \"ukradnute\" telo privest do pasti. Doecla blbost, ale alespon napadita:)

    OdpovědětVymazat
  2. kde máš ten návod na gene troopers?Jsem úplně na začátku a nevim jak se dostat dál,mohu jen pobíhat po místnosti

    OdpovědětVymazat
  3. navodnemam zadnej navod na gene troopers. zkus se podivat na www.abecedaher.cz nebo www.gamefaqs.com

    OdpovědětVymazat
  4. potřebuju návod nebo čwtinu na gene troopers

    OdpovědětVymazat