čtvrtek 15. června 2006

Dohrané hry od písmene F


Final Fight 2 (1993)

F.E.A.R. (2005)
Zápisy k hrám začínajícím na F, dopařeným od začátku Deníčku až do června 2006

F-ZERO
" Dopařeno 3.3.97 ve 22:00 (SNES).

F.E.A.R.
" Dopařeno 31.10.05 ve 20:41 na obt. MODERATE (2/4). Zhruba v půlce hry jsem přepnul na HARD, ale nepoznal jsem vůbec žádný rozdíl.


FABLE: THE LOST CHAPTERS
" Dopařeno 1.9.05 v 19:23, zvolen špatný konec. V 19.28 jsem znovu zabil finálního zmetka a vybral si dobrý konec.

FAR CRY
" Dopařeno 31.5.04 ve 21:00 na obt. CHALLENGING (3/5). Hra mi trvala několik dní, ale na konci jsem se brutálně zasekl v místnosti se zmutovaným obrzmetkem, a brzo mě to přestalo bavit. Pak jsem na hru dlouho neměl čas. Jednoho dne se mi ho povedlo sejmout, ale záhy jsem se zasekl v další části, kde bylo potřeba přejít velký kráter plnoý raketometných bastardů a kulometčíků. Opět jsem na hru neměl čas a nebavilo mě to, ale jednoho dne jsem to naštěstí udělal, a pak už byl konec.

FAR CRY INSTINCTS
" Dopařeno 26.11.05 ve 2:15 (XBOX).

FAHRENHEIT / INDIGO PROPHECY
" Dopařeno 29.9.05 ve 3:12, konec jak Lucas vyhraje.

FINAL DOOM
" Dopařeno: Evilution (tnt.wad) 25.2.98 v 15:38 na obt. ULTRA VIOLENCE (4/5).
Plutonia 25.2.98 v 16:12, obt. ULTRA VIOLENCE (4/5).

FINAL FANTASY MYSTIC QUEST
" Dopařeno 1.9.00 ve 21:59 (SNESE).

FINAL FIGHT
" Dopařeno 17.10.03 ve 2:01 (MAME32), použito asi 20 kreditů (1 kredit = 2 životy), moc mi to nešlo.
" Dopařeno 28.10.03 (MAME32) na 23 kreditů, 2.400.062 bodů.

FINAL FIGHT 2
" Dopařeno 11.9.00 ve 14:47 (SNESE) na obt. NORMAL (2/4) s Carlosem. Použito 2 continue, 2110902 bodů.

FLASHBACK
" Dopařeno 20.10.97 v 18:05 (JAGUAR).
" Passwordy:
1) -----
2) BOXER
3) EAGLE
4) STKTON
5) TICKET
6) SUITE
7) PHASER


Flat-Out (2004)
FLATOUT
" Dopařeno 27.9.05 v 8:36 (auto nastaveno na ARCADE). Ve všech závodech jsem se po urputném snažení umístil na prvním místě, až na ten poslední, kde jsem v 8:36 skončil třetí a teprve o deset minut později, v 8:46, jsem ho taktéž pokořil.
Po dohrání bronzového poháru jsem vůbec nedoufal, že Flat-Out dopařím, protože to byl neskutečný mazec a vůbec jsem se nechytal, ale po konzultaci s Garretem, který mi poradil pár fíglů, se mi konečně začlo dařit (i když šlo spíše o konzultaci morálního rázu), a během jednoho dne (neděle 25.9.05) jsem při osmihodinové šichtě zdolal celý stříbrný i zlatý závod, až na dva poslední kousky, které jsem ve 4 ráno vzdal a šel radši spát. To už měl můj bourák vytuningovaných 444 koní. O dva dny později jsem se ráno vrátil z práce, docela dobře vyspalý, jen tak letmo si to zkusil a ejhle, vítězství je tu! Rozhodně pomohlo i umístění monitoru. Normálně ho mám z prostorových důvodů šikmo a musím nátáčet hlavu, ale když jsem ho dal přímo před sebe, jako tehdy na LANce u Petra, kde jsem ve chvílích volna (když ostatní spali) dohrál bronzový pohár, tak to šlo mnohem líp.
" V červnu 2006, po skouknutí filmu Dukes of Hazzard (2005), kde se odehrávají podobné kejkle jako ve Flat-outu, jsem dostal strašnou chuť si hru znovu projet. Netajím se tím, že jsem se do Flatoutu zamiloval a vedle některých dílů NFS je to moje oblíbená závodní hra. Po pár dnech jsem tedy začal znovu řádit s americkou károu na šílených tratích. Fakt je to něco naprosto luxusního, obrovská porce zábavy, unikátní bouračky se soupeři, skvělá grafika, perfektní optimalizace, prostě dokonalost. Vykašlal jsem se na nové hry a několik dní se pekelně bavil Flatoutem. Mrzí mě akorát to, že jsem nenašel žádného hráče na netu. Už se těším až vyjde dvojka, zamluvil jsem si jí na recenzi. Doufám, že bude ještě dokonalejší, především co se týče bonusových her, modelu poškození a především po stránce fyzikálního modelu, jenž je sice hodně vymakaný, někdy se však chová naprosto nevyzpitatelně.
" Fuck-off Starforce! Koupil jsem si za 299 Korun originálku, dokonce jsem překousl že je v češtině, ale nemohu jí používat. Při spouštění hry ta debilní ochrana půl hodiny skenuje cd, přičemž se člověk modlí aby se v mechanice nerozletělo na kousky (zvuky to vydává fakt strašidelné), načež mi Starforce s úsměvem oznámí, že mám vložit originální placku nebo že je špatný sériák... Paradoxní je, že mi pomohl miniimage anglické verze, která má Safedisk, a díky němuž jde v pohodě spustit i ta česká Mrdforcová, aniž bych musel mít placku v mechanice.
FLATOUT 2
" Dopařeno 18.8.06 v 17:50, byl jsem první ve všech kromě pár bonusových disciplín.
FORSAKEN
" Dopařeno 13.5.00 v 16:23 Na obt. NORMAL (2/4). Nalezeny pouze 4 krystaly a 102 zlatých cihel.

FROM DUSK TILL DAWN
" Dopařeno 23.12.01 v 18:40 na obt. NORMAL (2/4). Pařební čas 3:50.
" Poslední hra roku 2001!!!

1 komentář: