čtvrtek 8. února 2007

Našel jsem Libru!

Úterý 16.1.
Řada kolegů sweeperů se chlubí tím, že při práci nachází všerůzné finanční obnosy. Tu osmdesát, tu třicet pět, tu padesát... jednou se prý dokonce někomu povedlo zakopnout o ruličku se sedmi sty Librami. I já potkávám peníze, proč ovšem troškařit s nějakými (pche) příležitostnými nálezy, když to mohou být nálezy každodenní. Tu najdu penci, tu dvoupenci, několikrát mi dokonce zkřížila cestu dvacetipence, a to už je co říct. Ovšem dneska, dneska štěstěna předčila všechna má očekávání, když mi na lopatu nametla celou Libru!

Update ze 26.1.
Dneska jsem trhnul rekord. Během dne mi v kapse přistály čtyři měďáky a když jsem šel ze šichty po chodníku, jenž jsem nestihl dodělat, jen tak zběžně jsem se koukal co kde zůstalo - támhle flaška, támhle pytlík od chipsů, támhle nějaká tři kolečka, co jsou vůbec zač...? Ty vole to je Libra! A támhleto hranatý je 50p! A ještě 10p jako bonus, no tak to mám dneska vyděláno. Poslední den na beatu mi přinesl pěkné rozloučení, jen co je pravda.

2 komentáře:

  1. Když jsem kdysi jako školou povinné dítě roznášel Zikado, našel jsem na přechodu pro chodce 3500,-. A to jsem se ještě rozhodoval, jestli mi stojí za to se pro tu peněženku vracet, protože jsem měl naspěch...

    OdpovědětVymazat
  2. No vidiš :o)Za pár let z tebja bude milijonář, sem si říkal že na tom v tej Angliji bude lepší jak v Praze...

    OdpovědětVymazat