sobota 17. února 2007

Bravo - Láska, sex a něžnosti č.5

POTŘEBOVALA BYCH PORADIT, JAK TEN STRACH PŘEKONAT
Markéta, 16: Mám kluka. Oba dva se máme rádi. Jsme jako každá jiná dvojce, chodíme spolu už pěkně dlouho a prostě se normálně máme rádi a líbáme se. Ale ještě jsme spolu neměli pohlavní styk. Můj chlapec na mně už dávno naléhal, ale já to prostě nedokážu. Mám strach. Potřebovala bych poradit, jak ten strach překonat, nemít nepříjemný pocit, dokázat to, nebát se žádné bolesti.


Más přirozené reakce svého věku. Považuji za hloupé realizovat první pohlavní styk třeba právě proto, že všechny holky ze třídy "už to mají za sebou". Jednak to vždycky tak úplně nebývá pravda a jednak nesouložíme proto, abychom se vyrovnali ostatním. Že na Tebe Tvůj chlapec nalého, je normální a přirozené. Ale jen Ty musíš rozhodnout o tom, kdy k tomu dojde. Měla bys dopředu získat několik jistot. Že je Tvůj kluk zodpovědný, například, nepřivede Tě do jiného stavu, vyzná se v antikoncepci - a že to pro Tebe není partner na krátkodobou, ale naopak na dlouhodobou známost. Myslím, že když získáš jistoty, které jsou po mém soudu v partnerském vztahu nezbytné, pak Tvé tělo samo vyšle signál, že nastal ten vhodný okamžik a strach bude pryč.

Žádné komentáře:

Okomentovat