středa 21. února 2007

Bravo - Láska, sex a něžnosti č.6

STRAŠNĚ MĚ TO VZRUŠUJE
Aneta, 17: Chtěla bych se na vás obrátit se dvěma problémy. chodím s chlapcem, kterému je jednadvacet let, máme se moc rádi, a proto se často milujeme. Chodíme spolu šest měsíců, ale při milování to má jednou vážnou chybu. Vůbec jsem ještě nedosáhla orgasmu. Nevím, jak je to možné a moc mě to trápí. Chlapec nic neříká, a tak ani nevím, jestli o tom ví. Zdá se mi trapné se s ním o tom bavit, i když vím, že je to normálně běžné. Asi se stydím a taky jsem asi hloupá. Nyní k tomu druhému problému. Dost dlouho jsem sportovala a ze všeho nejradši šplhala. Nyní když šplhám, tak na mně něco musí působit, protože mě to strašně vzrušuje. Připadá mi to jako při milování, i když to při milování neznám. Nejdřív šplhám pomalu a potom tempo zrychluji a začínám vzdychat. Až dojde k vyvrcholení. Mojí sestřenici je 16 let a má tento problém se šplháním taky. Dá se to nějak léčit? Chtěla bych strašně moc prožít krásné milování s něžnými slovy a se vším, co k tomu patří.


Při zahájení sexuálního života část žen skutečně vyvrcholení (orgasmus) nedosahuje, tato schopnost se rozvíjí postupně, v průběhu života se měnní, část žen nikdy orgasmus nedosáhne vůbec, což ale neznamená, že pohlavní styk pro ně není příjemný. Na druhé straně existuje malé procentot žen, pro něž je pohlavní styk nepříjemný, eventuelně i bolestivý. Vždy je na místě vyhledat sexuologa, který může poruchu vyléčit. V Tvém případě se domnívám, zvláště kvůli druhé části Tvého dopisu, že bude-li při pohlavním styku dostatečně intenzivně drážděn poštěváček (clitoris), pak orgasmu dosáhneš. Možná, že to nebude hned napoprvé. Zkušenost Tvá a Tvé sestřenice se šplháním je zcela běžná, není co léčit a ke krásnému milování samozřejmě něžná slova patří.

1 komentář:

  1. Nemuzu si pomoct, musim proste napsat ROFL (jinak nic proti splhani :D)

    OdpovědětVymazat