čtvrtek 15. února 2007

Bravo - Láska, sex a něžnosti č.4

ALE ZE VŠEHO NEJVÍC SE BOJÍM, ŽE VE SLABÉ CHVILCE ŘEKNU ANO
Soňa, 15: Před rokem jsem se seznámila s chlapcem. Mně bylo čtrnáct a jemu devatenáct let. Máme se oba moc rádi a život jeden bez druhého si nedovedeme představit. Ale to je asi představa a sen všech mladých dvojic. Nedávno na mně začal naléhat, abych se sním vyspala. Několikrát jsem mu už řekla, že ne, že bych nerada zklamala rodiče a hlavně mamku. Ale ze všeho nejvíc se bojím, e ve slabé chvilce řeknu ANO. Co mám dělat?
Umíš přemýšlet o svém životě, zraješ v rozumnou dívku, ale sama správně cítíš, že i rozum může mít své slabé chvilky. Nechci Tě informovat ani o antikoncepci, ani o následcích pohlavního styku. Tvůj problém je v tom, že máš poměrně "zralého" partnera. Jenže si uvědom, žes to Ty, která nakonec rozhodne, kdy se bude první pohlavní styk realizovat. Jestliže svého partnera nejen miluješ, ale také mu věříš a dobře ho znáš - pozor: Zvaž, zda jsi schopná tohle posoudit, a jestliže je přítomná i Tvoje tělesná touha po pohlavním styku, pak se asi ta chvíle, kdy řekneš ANO a podlehneš, přibližuje. Jentě je tu tvůj ohled na rodiče a hlavně na manku. Takže ta chvíle, po mém soudu, zase není tak bezprostředně blízko. Ostatně, v Tvých patnácti nemáš co zmeškat.

1 komentář: