čtvrtek 22. února 2007

Hovězí ráj

Chuťové receptory dneska zažily pozdní Vánoce, Chanuku, Ramadán a předčasné Velikonoce dohromady! Jedl jsem totiž hovězí steak!

Pondělí 29.1. Hovězí
Mám rád maso. Miluju hovězí. Zbožňuju hovězí steaky! Naposledy jsem je jedl... dávno. V září na dovolené v Itálii. A dneska. Víc jak půlkilový flák masa si pobyl na pánvi přesně tak dlouho jak měl, okořeněn přesně tak jak měl, načež se přemístil na talíř, nad nímž jsem seděl hladový já, v jedné ruce nůž, ve druhé vidličku. Kdybyste věděli jak se to lahodné, šťavnaté, voňavé a naprosto paradiziakální masíčko nádherně jemňoučce ukrajovalo, jak snadno a s jakou radostí se nechalo rozkousávat, uvolňujíce kvanta nepopsatelně orgastických impulzů pro moje chuťové buňky, a jak dobře k němu sedla ta měkoučká čerstvoučká bagetka, jak jsem s ní ještě vytřel talíř dosucha, aby ani kapička té lahodné šťávičky (z hovězího steaku) nepřišla nazmar, a jak mi teď tečou sliny když na to myslím, a to jsem před chvilkou dojedl... Já prostě miluju krávy!


Pokud jste se ještě neuslintali a neběželi do krámu pro flák hovězího, možná vás bude zajímat, jak jsem se k této lahodné události dostal.
Je to zvláštní, ale vždycky když trpím nedostatkem financí, nejvíc utrácím. Dneska toho však vůbec nelituji. Pozítří platím nájem, vybral jsem tedy z účtu posledních 200Ł (pětikilo jsem posílal domů, proto posledních), zbylo mi tam přesně 37p (v přepočtu asi 15kč), a cestou domů zaskočil do Saintsbury pro krém po holení (Nivea za 7Ł, levnější než u nás) a pro chleba. Jak funguje moje nakupování, to už asi víte. Ano, i tentokrát jsem se zamotal mezi regály, tuhle přihodil špagety, tuhle platíčko vajec, tuhle odolal akci coca-cola 24x plechovek "jen" za 6.95, tuhle zarovnal košík šunkou a omáčkami do těstovin, no a když už jsem byl v tom nakupování, zašel jsem jen na čumendu navštívit regál s masem. Ne že bych se styděl si z něj něco vzít, ale vzhled místních masných výrobků mě vždycky odradí, obzvlášť ty nazelenalé fleky na drůbeži. Na druhou stranu mi všichni spolubydlící tvrdí, že si tady maso běžně kupují a shledávají ho nezávadným, tak bych to měl taky zkusit. A proč ne zrovna dneska? Mám přece v kapse poslední dvě stovky a pozítří platím nájem! Po dokončení této myšlenky jsem se zamiloval. Uzřel jsem totiž 650-ti gramový flák hovězího steaku a bylo mi úplně jedno, že stojí skoro šest Liber. Po krátkém zaváhání putovalo hovězí do košíku, já konečně doputoval ke kase, nechal tam 18 Liber (tentokrát bez výčitek), pak hurá domů, srovnat si po dnešku záda, zacvičit si (ano, začal jsem po letech zase cvičit a tentokrát mi to možná i vydrží, prozatím si dávám denně sto kliků), pak rychle k plotně a zbytek už víte. Mlask.

8 komentářů:

  1. STO kliků??? Tak to seš kabrňák... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ale ne najednou :) davam v seriich po 25ti, a ted jak sem byl par dni nemocnej, taxem prerusil cviceni i studeny sprchy, netuse jak tezky bude se do toho kolobehu znova dostat :(

    OdpovědětVymazat
  3. jenze ja si velmi dobre pamatuju jak ses v porto recanati tesil na steak - basnil si o nem asi sto kilometru v kuse uz cestou tam - a potom co sis pochutnal na flakote velikosti mensiho stada tak si byl nasledujici hodinu nestastny z toho ze uz na tebe nezbyla ani jedna testovina kterymi jsme ukojili hlad my ostatni :)))jinak receno ty ses proste zrout a kdyz mas na taliri steak tak bych se k tobe bal priblizit :D

    OdpovědětVymazat
  4. jakub: tenkrat sem mel chut na steak i na testoviny, oboji je pro me italska specialita a oboji sem predtim strasne dlouho nejed. a v anglii je to navic tak, ze tady se muzu s jakoukoliv specialitou rozloucit, a o to vic si pochutnavam na steaku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Cus sokoliku, jsme tady jednou cetl o tvem otuzovani, tak jsem si ejdnoho dne rekl a dost.Zacnu take, k tomu samozrejme kolem sto kliku a uz hezky rano ve pul sedme to svistelo.Ale nakonec jsem take onemocnel, tak jsem sprchu zrusil a kliky ponechal.ty stale sprchujes???

    OdpovědětVymazat
  6. sprchuju stale. z toho rozhodne neonemocnis, pokud pak hned nevylezes ven do zimy

    OdpovědětVymazat
  7. poneboze sprcha ty ses zblaznil a co prirozeny ochrany obal :D

    OdpovědětVymazat