čtvrtek 28. září 2006

Zk*!x#ej zasranej bug!!!

Tak teď jsem se opravu, ale opravdu hodně nasral. Hodinu a čtvrt se seru s jedním extrémně dlouhým levelem v Lego SW 2 (epizoda 6 level 4), vyberu každičkej penízek, už mám skoro 300 tisíc, jsem těsně před koncem, postavil jsem průlez pro prcka, prolezl pro poslední chybějící minikit a když se chci vrátit, tak ta zasraná díra nefunguje!!! Stojím tam jak idiot, mačkám čudlík a ta dementní postavička tam stojí jak tvrdý Y a nic nedělá. Musím se hodně krotit abych vzteky nevybuchl v nekontrolovalnou lavinu vulgárních nadávek, už proto že to není zdaleka poprvé co jsem kvůli téhle idiotské chybě musel opakovat celý level, s nímž jsem se sral přes hodinu. Ani cheat na procházení zdí neexistuje, tak ať jdou do prdele s takovouhle prací. Kreténi! Seru na to jdu spát, úplně mi to zkazilo náladu.

RANNÍ UPDATE: v noci jsem se uklidnil, v pohodě se vyspal a ráno znovu zasedl ke kompu, že to kolo tedy projdu znova. Postupoval jsem tak, aby mě onen bug zase nepřekvapil: došel jsem k onomu místu, vyřešil ho a teprve pak se vrátil na začátek a vybral všechno ostatní. Co myslíte, že se stalo po hodině hraní? Vypnul jsem silové pole na konci kola, poskládal ty čtyři nálože za ním a... nic. Místo abych se objevil mezi souhrnnými tabulkami o právě dokončené misi tak tam pobíhám jak trotl a můžu celý to zkurvený kolo dělat znova!

5 komentářů:

  1. ... se z toho neposer...a běž se projit do lesa. Je krásný babí léto... přijdeš na jiný myšlenky... Zuzi

    OdpovědětVymazat
  2. bohuzel na praze10 zadnej les neni

    OdpovědětVymazat
  3. Jo zuzi is right! Lepsi jak parit nejaky lego ;) ale stejne si ho asi taky nekdy zapnu :))

    OdpovědětVymazat
  4. no jo, ženský. místo řešení problému před ním utečou do lesa...

    OdpovědětVymazat
  5. hotovo! konecne sem to pojebany kolo udelal... ale ze me to stalo casu, nervu a pokusu. kdyz sectu vsechny penizky ktery sem v nem posbiral a nasledne ztratil, dostanu se na tri ctvrte milionu.

    OdpovědětVymazat