středa 20. září 2006

V Restaurantu Akropolis už mě nikdo neuvidí

Dneska jsme s Jakubem a Avatarem skočili do hospody pod Akráčem, že si dáme pivko a něco k jídlu. Pospíchal jsem do práce, doufal jsem tedy v rychlovku, a jak to tak bývá, zrovna dneska si nás obsluha všimla až po deseti minutách. Po Jakubově sdělení, že se včera změnil majitel a s ním i část personálu a jídelníčku, jsem usoudil, že by servírka moje zvolání "riziko!" zřejmě nepochopila a rizoto mi nepřinesla, pročež jsem si s Avatarem objednal ďábelské tousty a doufal, že aspoň ty zůstaly beze změny, tedy abondantní porce pálivých topinek za rozumnou cenu. Jaké to však překvapení, když nám po téměř dvaceti minutách přistály na stole dva umolousané kousky toustového chleba s chudým nátěrem pikantní směsi (té co koupíte v krámě pikslu za deset korun) a několika kapkami rozteklého sýra. Jednohubky zvané tousty jsme zhltli dřív než byste řekli popokatepetl a šli zaplatit k baru (nechtělo se mi čekat dalších deset minut na obsluhu s kasírkou, už takhle jsem měl zpoždění). Nebýt placení, tak bych z těch toustů měl aspoň dobrý pocit, když už ne plný žaludek, jenže oni za ně chtěli pětapadesát korun! Pětapadesát korun za dva umolousané kousky toustového chleba, na které jsme čekali dvacet minut! A když jsem svůj nesouhlas vyslovil nahlas (poté co jsem zaplatil), tak ta servírka co tam dělala teprve druhý den měla ještě tolik drzosti, že odpověděla větou: "co se divíte? Nevíte jak vypadají tousty? Že je to drahý? Tak máte chodit do bufetu".
Výsledek: po cestě na metro jsem si za 131Kč koupil celé grilované kuře, nemusel jsem na něj půl hodiny čekat, nechtělo se mi kvůli němu celou cestu močit a nemusel jsem poslouchat blbé kecy drzé servírky, která se neumí chovat ke štamgastům. Jinými slovy, v restauraci Akropolis (hospoda přidružená k Paláci Akropolis na Žižkově) jsem byl naposled.

5 komentářů:

  1. Porce to byla nehorazna, kdyz si pomyslim, jak dokonale krehke topinky (4 ks) s 1 cm kvalitni dabelske smesi jsme na TOM SAMEM miste dostavaly obvykle za 40 Kc...des a hruza. A to jak servirka Storma vyfuckovala bylo take do nebe volajici. Budiz ji k dobru, ze alespon vypadala k svetu.

    OdpovědětVymazat
  2. no ja k tomu mam jeste jeden dodatek:Kdyz sem odchazel tak byla tatolik zmatena ze se mi pokusila jedny ty toasty napocitat jeste jednou. Kdyz sem odmitl tak silne znejistela ale jeste trvala na tom ze nebyly placeny. Vytasil sem tedy telefon s tim ze si zjistim ktery z vas neplatil tak prisla na to ze zrejme zaplacene budou nacez se mi pokusila nauctovat avatarovu colu coz sem odmitl taky :) Nemyslim ze to byl od ni umysl spis byla totalne mimo sebe a absolutne nezvladala

    OdpovědětVymazat
  3. noo, pekny... A to ja byl jednou s mensi partou lidi na kave v jedny restarauci a tamni servirka odmitla kamaradce donest objednany jidlo zato, ze \"na ni delala blby xichty\" (takhle pojmenovala nastvanej kukuc, kterej na ni kamoska hodila, kdyz ji predtim zapomnela donest piti).

    OdpovědětVymazat
  4. mne jednou chtel zmlatit kuchar, kdyz jsem se ho pri cteni jidelniho listku zeptal jak vypada ten spanelskej ptacek, on drze odpovedel - to jsi jeste nevidel ptacka - a tak jsem mu teda rek, ze mne zajima ten jeho...

    OdpovědětVymazat
  5. langin: LOL tak to je vostry :)))

    OdpovědětVymazat