pátek 8. září 2006

Dohrané hry od písmene U


Unreal (1998)
Zápisy k hrám začínajícím na U, dopařeným od začátku Deníčku až do září 2006

UBERSOLDIER
" Dopařeno 13.6.06 v 0:02 na obt. MEDIUM (2/3).
" Kuriozita: moje první hra začínajícím písmenem U, která není Unreal (opominu-li, že jde o přehlasované U).
" Musím říct, že mě Ubersoldier velice mile překvapil. Navzdory slabšímu začátku a skeptickému postoji k tomuto titulu jsem se velice dobře bavil a je to fakt povedená doomovka. První kvalitní střílečka ruského původu kterou jsem hrál.



UNREAL
" Dopařeno 25.5.99 ve 20:12 na obt. HARD (3/4). Pařební čas 21 hodin. Moje tehdejší sestava P300 Celeron, 64 MB RAM, 4 MB Voodoo. První pařba po upgrade.
" Později dohráno i na obt. UNREAL (4/4).
UNREAL – RETURN TO NAPALI
" Dopařeno 30.11.00 v 18:40 na obt. UNREAL (4/4), celkem zabito 457 zmetků.
UNREAL 2: THE AWAKENING
" Dopařeno 3.2.03 ve 13:11 na obt. NORMAL (2/3). Tahle hra pro mě byla velkým zklamáním. Se starým dobrým Unrealem má společný akorát tak název, který komerčně využila, ale jinak se jedná úplně o jinou hru, bohužel mnohem horší.
Hráč už není jediný přeživší ze ztroskotané lodi, který je nechaný na pospas neznámé planetě se spoustou nebezpečí. Nyní je to důstojník nějakého vojska, který občas zajede na nějakou planetu (s plnou výbavou), vyvraždí to tam a zase se vrátí do bezpečí na svou loď, kde ho čeká nudný briefing a animace, které se nedají zkrátit. Chodí hrozně pomalu, zbraně jsou přehnaně velké a nemají zdaleka takový účinek, jaký by mít měly. I nepřátelé za moc nestojí.
Při hraní této hry jsem si připadal chvíli jako ve Star Trek Elite Force, pak zase Aliens vs. Predator 2, Red Faction, Redline nebo dokonce Shogo: MAD... Jediné, co mi tato hra nepřipomínala, je Unreal.
UNREAL TOURNAMENT
" Dopařeno 23.12.99 v 11:30 na obt. AVERAGE (2/8, default). Celkový pařební čas 20 hodin.
Capture the Flag: 17.12.99 ve 22:55
Deathmatch: 18.12.99 ve 13:58
Assault: 18.12.99 ve 14:55
Domination: 18.12.99 v 15:20
Challenge: 23:12.99 v 11:30
" Později dohráno i na obt. SKILLED a částečně na ADEPT.
" Taktika na posledního bota: sebrat Flak Cannon a armor, vběhnout do chodbičky ve tvaru podkovy, sebrat světelný opasek a zuby nehty držet tuto pozici. Doplňovat energii a armor lahvičkami a páskem a nedovolit, aby to sebral zmetek. Jakmile se přiblíží, fláknout ho Flakem.

Ubersoldier (2006)
UNREAL TOURNAMENT 2003
" Dopařeno 14.10.02 ve 2:02 na obt. EXPERIENCED (3/8) po 11 hodinách nonstop paření. Pár map mi dalo zabrat, ale jinak to bylo v pohodě. Příliš krátké, žádný pořádný deathmatch (akorát team deathmatch).
UNREAL TOURNAMENT 2004
" Dopařeno 10.3.06 ve 20:07 (škoda že ne 20:04) na obt. EXPERIENCED (3/8). Tuhle hru už jsem měl rozehranou mockrát, ale vždycky z dopaření nějak sešlo, buď kvůli reinstalaci woken nebo nedostatku času. Jednou jsem se taky zasekl na druhé assaultové mapě a nějak jí furt nemohl udělat. Z dnešního hlediska netuším, v čem byl tehdy problém. Bohužel nemám tak dobrý pocit z vítězství, protože v poslední mapě jsem vyhrál podlou lstí. Malcolma ne a ne porazit, takže jsem na něj nakonec vyzrál tak, že jsem ho párkrát vyfragoval, schoval se v místě kam on se nikdy nedostane, a počkal až vyprší časový limit. To místo je mezi můstkem a jedním lodním výfukem, blízko Flak kanónu.
UTOPIA CITY
" Dopařeno 26.7.06 v 17:57. Ačkoliv je to totální sračka, docela mě bavila. Jde totiž o totálně prostoduchou doomovku, kde stačí kosit zmetky, to vše v předpotopní grafice, díky které panáček běhá dost rychle, navíc v totálně prázdném prostředí nepřekáží miliony beden a jiného harampádí, jehož prostřednictvím autoři akorát machrují se svým fyzikálním modelem. Ve hře je naopak pár sice bezvýznamných, nicméně zajímavých nápadů, jako že zabíjením civilistů je zachraňujete a získáváte bonusy.

9 komentářů:

  1. Týýýýs nehrál Ultimu, ty ostudo! =P

    OdpovědětVymazat
  2. Na konci UT2004 neni Malcolm, ten je v predposledni mape, hlavni boss je tu Xan, nebo jak se ten venca jmenuje.

    OdpovědětVymazat
  3. xan je na konci puvodniho UT, ve 2004 je malcolm

    OdpovědětVymazat
  4. Malcolm je na konci 2003 ne? Na konci je Xan, stejne jako v puvodnim UT.

    OdpovědětVymazat
  5. kdyby tam byl xan, tak nepisu ze je tam malcolm prece

    OdpovědětVymazat
  6. Nerikam, ze jsem si stopro jistej, ale na konci ut je xan, na konci 2003 je malcolm v takovy ty maly mape s bludistem a na konci 2004 bojujes nejdriv s celym tymem malcolma, pak jen s malcolmem a kdyz tyhle 2 zapasy vyhrajes, tak bojujes s xanem v mape hyperblast2 (takova ta vesmirna lod do podkovy).

    OdpovědětVymazat
  7. v ty vesmirny lodi do podkovy sem v ut2004 bojoval s malcolmem.

    OdpovědětVymazat
  8. Kecy kecy kecy, UT2004 je o tucnaku... chcem povedat: multaku.Kto si zahra? (PS: dostanete bitku :>)

    OdpovědětVymazat
  9. boze vi ste sračky podte si zahrat a potom nieco hovorte neni to jedno kto je na konci ? aj tak su obidvaja husty rozbijem kazdeho :D

    OdpovědětVymazat