pátek 15. září 2006

Lamerské trable s Ati GeForce

Nikdy nevěřte, že znáte největší lamu na světě. Vždycky se najde někdo, kdo jí trumfne! Na Gamestar.it jakýsi výtečník založil fórum "POMÓÓÓÓÓÓÓÓĆ!!!!!!!!HL2: Episode1!!!!!!!!!! ". Už počet vykřičníků o něčem vypovídá, a to ještě nevíte, na co se dotyčný ptal...

Lama: nazdar!!!! Potřebuju vaší pomoc!!! Když spustím HL2: Episode One, tak mi to napíše "video driver není aktualizovaný". Co mám dělat???
Storm (znechuceně): aktualizuj video driver.
Lama: no dík, to vím taky, ale jak to mám udělat?
Uživatel1: nejdřív si zjisti, co máš za grafickou kartu. Určitě to je ATI nebo Nvidia. Pak běž na stránky výrobce (www.ati.com nebo www.nvidia.com), najdi si "download driver" nebo tak něco, vyber si podle tvýho operačního systému, stáhni ovladač, dvojklikni na staženej soubor a pak budeš klikat na "další" (next) tak dlouho dokud se počítač nerestartuje.
Lama: nezlob se ale mně to hlásí RADEON x1300................
Uživatel1 (stále trpělivě a polopaticky): v pořádku, takže stáhni nejnovější ovladač z webu ATI, třeba tady (link), a pokud možno si vyber "display driver only".
Lama: sory ale můžeš mi vysvětlit na co mám kliknout? Omlouvám se..........
Lama: tak už mám staženo 2/3!!!!!!!!! mám stáhnout i 3/3?????????
Lama: opět potřebuju vaší pomoc!!!! Teď se hra spustí ale při nahrávání (po kliknutí na new game) se zasekne!!!!!!!! Co by to mohlo způsobovat?????? POMÓC!!!!!!
Uživatel2: Zkontroluj si verzi DirectX, dělá se to takhle: (polopaticky a jak pro debily vysvětleno jak spustit DXDIAG).
Lama: Já mám directx9.0!!!!!!!!!!!!!!! Co mám dělat? Dík za pomoc!!!!!!!!!!!!
Uživatel2 (jednička už to zřejmě vzdala): stáhni si z webu Microsoftu poslední verzi DirectX. Jestlis poslední dobou koupil nějakou hru, tak ten DX najdeš na CD. Občas je k nalezení i na CD přílohách časopisů.
Lama: a DirectX 9.0 není nejnovější??
Uživatel2: nejnovější je 9.0c...
Lama: tak ten mám!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uživatel3: hele a nemáš třeba plnej disk?
Lama: to ne, mám volnejch 50gb.
Storm (to konečně rozlousknul): máš pirátskou verzi, když jseš připojenej k netu tak se to při loadu zasekne.
Lama: jakou pirátskou!!!!!!!!!! Mám originál a dokonce mě stál 14,90 Euro!!!!!!!!!
Storm (už otráveně): tak požádej o pomoc helpdesk Valve, když ti rady z týhle diskuse nepomohly. Koneckonců za 15 Euráčů na to máš nárok.

3 komentáře:

  1. no,tak to si mu to natrel.Jenom bych pozadal o vysvetleni pointy - nejak jsem nepochopil co je na tom ftipneho.

    OdpovědětVymazat
  2. zadna pointa, proste debata s lamou, nemusi ti to pripadat vtipny. nicmene kdyz na dotaz \"mas ati nebo nvidia\" nekdo odpovi \"ja nevim, ja mam radeon\", tak to je prinejmensim k zamysleni.

    OdpovědětVymazat