pátek 1. září 2006

Dohrané hry od písmene T


The Legend of Zelda: A Link to the Past (1991)

Terminator: Skynet (1996)
Zápisy k hrám začínajícím na T, dopařeným od začátku Deníčku až do září 2006

TEKWAR
" Dopařeno 5.7.98 v 10:40.
TERMINATOR: FUTURE SHOCK
" Dopařeno 12.12.98 ve 13:46 na obt. HARD (3/3).




TERMINATOR: SKYNET
" Dopařeno 20.8.98 v 18:20 na obt. HARD.
THE BARD ' S TALE
" Dopařeno 5.1.06, pořadí konců je Out of there (8:56), Caleigh (9:03), Fionnaoch (9:13).
" První hra roku 2006!!!
THE CHRONICLES OF RIDDICK: ESCAPE FROM BUTCHER BAY
" Dopařeno 18.1.05 v 17:11 na obt. NORMAL (2/4). Krabičky jsem nepočítal, ale většinu jsem jich našel.
" Nevím, co na téhle hře všichni vidí a proč to dostalo tak nehorázně vysoká hodnocení. Mě to nijak zvlášť nezaujalo. 4 gigabajty polochcíplé atmosféry komentované znuděným hlasem nafťáka, divný pocit nepřirozené střelby, krátkost (tu jsem vyjímečně uvítal), no prostě nic moc. I u filmu jsem sice v kině neustále usínal, ale to bylo spíš proto, že jsem předtím 40 hodin nespal. Každopádně i když videoprojekce nebyla taky žádná sláva, rozhodně mě to bavilo víc než hra. Ať žije Half-Life!
" Pár závěrečných tipů: 1. pokud nevíte jak zabít obrněného robota s kulometem v docích, všimněte si projíždějících vozíčků na stropě. Je potřeba do nich střílet aby spadly na zem a vybouchly co nejblíž zmetka, ale pozor, mají obrovský rozptyl. 2. Až zmíněného robota sejmete, ocitnete se na přistávací rampě. Čekají tam dva těžkooděnci, které bezpečně a bez jakékoli újmy na zdraví sejmete z vrchu obrovské krychle – neumějí totiž střílet nahoru. Každému stačí asi pět zásobníků z brokovnice.
" Mimochodem, v soutěži o hru s nejdelším názvem by se Riddick určitě ujal, i když na Star Wars: Knights of The Old Republic 2 – The Sith Lords fakt nemá...

THE ELDER SCROLLS III: BLOODMOON
" Dopařeno 17.8.03 ve 23:51 na obt. MEDIUM.

The Elder Scrolls III: Morrowind (2002)
THE ELDER SCROLLS III: MORROWIND
" Dopařeno 11.7.02 v 15:25.
" V půlce hry mi umřel disk a přišel jsem o savy, takže mi to trvalo mnohem déle.
" V době hraní Morrowindu jsem upgradoval z Geforce2 MX na Geforce4ti 4200, což obnášelo drastickou vizuální změnu, a sice pixel shadery. Ve stejném období, tedy v srpnu 2002, jsem denně jezdil přes Vltavu, navíc v místě kde není žádná zástavba ani silnice, a při prvním pohledu na hladinu, krásně se vlnící pod srpnovým sluncem, se mi doslova zatajil dech. Ne, že bych byl takový romantik, ale do mysli se mi vetřela myšlenka, že jsem se snad octl v herním ráji, protože ta voda vypadala naprosto identicky jako v Morrowindu. Dlouhé týdny jsem se pak těšil do práce (a z práce) jen pro ten kouzelný okamžik, kdy tramvaj přejížděla z jednoho břehu na druhý. V zimních měsících mě nadšení opustilo a povětšinou jsem spíš nadával, že mám zase zpoždění a ať už konečně dostavějí to metro. Dávno tou cestou nejezdím, ale vzpomínka na onen zázrak, na dokonalé splynutí dvou světů, herního a skutečného, je navždy zakořeněna v mých vzpomínkách. Pointa této romantické a sentimentální vsuvky spočívá v tom, že jsem si tehdy neřekl "Ó moře Morrowindu, vypadáš jak Vltava," nýbrž "tý vole, ta Vltava je jak z Morrowindu!".
THE ELDER SCROLLS III: TRIBUNAL
" Dopařeno 15.8.03 ve 23:10 na obt. MEDIUM.

The Elder Scrolls IV: Oblivion (2006)
THE ELDER SCROLLS IV: OBLIVION
" Dopařeno 24.5.06 ve 14:46 po měsíci intenzivního paření. Obtížnost nepřátel nastavena na MEDIUM, čistý herní doba 148 hodin, na konci hry po splnění 99% questů postava na levelu 42.
THE HOUSE OF THE DEAD
" Dopařeno 28.š.01 v 17:33, bodů 49704, zbyly mi 2 healthy, nastaveno automatické nabíjení.
THE HOUSE OF THE DEAD 2
" Dopařeno 14.1.02 v 15:30 na obt. NORMAL (3/5). Trvalo mi to cca 30 minut a 15 kreditů.
THE HOUSE OF THE DEAD 3
" Dopařeno 18.12.05 ve 4:03 na obt. HARD (4/5), nastavil jsem si max. počet života a kreditů, použil jsem jich pět. Na normální obtížnost s defaultním nastavením jsem to nezvládal a už mě to nebavilo.
THE KREED
" Dopařeno 25.10.04 ve 13:18 na obt. NORMAL (3/5). Na začátku hrozná nuda, ale postupem času, zhruba od půlky hry to bylo místy i zábavné. Ten konec mě ale naprosto dostal. Takovýhle shit to jsem ještě nežral.
THE LEGEND OF ZELDA 3: A LINK TO THE PAST
" Dopařeno na vánoce 1995 v Modřanech.
THE LION KING
" Dopařeno 29.4.97 ve 13:35 (SNES).

The Punisher (2005)
THE PUNISHER
" Dopařeno 13.3.05 ve 2:18 na obt. HARD. Udělal jsem všechno kromě punishmentů Gnucci estate, Grand Nixon Island, Takagi building, a challenge Ryker ' s Island. Teda ale trvalo než jsem to dopařil. Kvůli style pointům jsem každou sekci nespočetněkrát restartoval, piplal ten nejlepší postup, a nakonec jsem se rozhodl napsat návod, což znamenalo hrát celou hru od začátku. Dohromady to trvalo přes dva měsíce, tak dlouho mi nevydržel ani Half-Life 2!
MISENEJVYŠŠÍ SKÓRE
01 – Crackhouse70.437
02 – The Chopshop141.846
03 – Lucky ' s Bar2.406
04 – Central ZOO140.810
05 – Grey ' s Funeral Home166.439
06 – Gnucci Estate233.468
07 – Pier 74179.787
08 – The Igor Baltiyski200.620
09 – Castle ' s Apartment10.000
10 – Grand Nixon Island331.911
11 – Fisk Industries67.253
12 – Pier 74 Revisited107.607
13 – Meat Packing Plant123.209
14 – Stark Towers72.400; challenge na konci zbývalo 27s
15 – The Takagi Building100.270
16 – Ryker ' s Island126.061

THE SIMPSONS HIT & RUN
" Dopařeno 27.6.04 ve 21:14 na 95,5%.
THE STALIN SUBWAY
" Dopařeno 26.7.06 ve 12:45 na obt. NORMAL (2/3). Kromě pár drobných zákysů jsem to prošel bez problému. Ačkoliv je to budget z Ruska, docela jsem se bavil, rozhodně víc než u Hellforces, kteří běží na tom samém enginu a jsou od stejných tvůrců. Hodně zajímavá byla atmosféra metra, protože jde o dokonalou reprodukci starých vagónů (s těmi kulatými světly) a tunelů, které vypadají uplně stejně jako v Praze. Královsky jsem se bavil taky u filmečků se Stalinem a při závěrečném outru, kde probíhají roztomile trapné dialogy o svatbě a dalších věcech.

The Suffering (2004)
THE SUFFERING
" Dopařeno 15.7.04 ve 13:05 na obt. UNSPEAKBLE (2/4). Hra byla celkem krátká, ale zábavná a nehorázně brutální. Hrál jsem s pohledem první osoby.
" Postup v posledním levelu (The Docks): tento level se skládá ze tří fází, v nichž je potřeba zabít opačné já hlavní postavy. Jako první naběhne zrůda, ve kterou se Torque mění. Buď je možné jednoduše pobíhat a se zmetkem se klasicky bitkařit, nebo si to zjednodušit kulometem stojícím v jedné kleci. Ihned po skončení animace je potřeba vyskočit na zelenou bednu, z ní na tu vyšší a odsud ke kulometu, ale není to úplně jednoduché, většinou se dopadne na plot a musí se skákat furt, aby se ho povedlo přeskočit. Jakmile se zmocníte kulometu, je to sranda. Postřílet jedovaté zmetky, případně odpálit modré bedny s výbušninou a samozřejmě zlikvidovat úhlavní zrůdu. Až bude hotovo, seskočte dolů a dojde k další animaci.
Ve druhé fázi je potřeba zabít lidskou podobu Torqua, k čemuž je potřeba se proměnit ve zrůdu (pokud na něj zaútočíte jako člověk, zemřete) a jednodušše ho rozsekat. Kdo nemá nabitou měrku pro zrůd-mód, bude muset chvilku likvidovat přicházející šavlo-mečo-zmetky.
Třetí krok k vítězství je nejjednodušší. Naběhne na vás obrovská zrůda, která se čas od času vynoří z vody. Klec s ovládáním jeřábu je konečně přístupná, takže se chopte kormidla, respektive pák, a sjeďte se strojem co nejníž to půjde (do stran to nejde) a stoupněte si pod něj ve chvíli, kdy bude vydávat modrý výboj. Nabiti jakousi energií můžete konečně zranit nepřítele. Myslím, že je potřeba střílet do visícího Torqua, takže se snažte mířit, i když to se lehko řekne. Před útoky se schovávejte za bednami nebo za plotem, když vám dojde energie, tak se znovu nabijte, a po několika sériích bude se zrůdou amen. A to je amen i s celou hrou. Outro a hurá na další pařbu (v mém případě Manhunt).

Trespasser (1998)
THE THING
" Dopařeno 18.10.02 v 17:00 na obt. NORMAL (2/3). Celková pařební doba asi tři dny, na konci po zabití obrzmetka to spadlo místo aby naběhla animace, ale je to konec.
" Dopařeno 25.10.02 v 17:40 na obt. HARD (3/3). Oproti medium jsem neshledal vůbec žádný rozdíl.
THIEF: THE DARK PROJECT
" Dopařeno 2.2.02 ve 13:32 na obt. NORMAL (1/3).
THIEF 2: THE METAL AGE
" Dopařeno 28.1.02 ve 21:49 na obt. NORMAL (1/3).
THIEF 3: DEADLY SHADOWS
" Dopařeno 13.7.04 ve 2:49 na obt. NORMAL (2/4).
" Nejpovedenější ze všech třech dílů. Vzhledem k nedostatku času mi jeho dopaření trvalo měsíc, ale fakt dobře jsem se bavil. Skvělý příběh, atmosféra, spousta vychytávek a možností navíc oproti minulým dílům. Poslední a největší kus jsem dopařil od 12.7. 13:00 do dopaření.
TINY TOON: BUSTS LOOSE
" Dopařeno 22.9.96 (SNES).
TITAN QUEST
" Dopařeno 17.7.06 v 11:51 na obt. NORMAL (1/3, default, jediná přístupná). Šíleně dlouhá hra, což jsem sice zpočátku kvitoval, bohužel se však časem dostavil stereotyp a ačkoliv byl třetí a poslední akt ze všech nejzajímavější (osobně se projít po Velké Čínské zdi v době její slávy je něco), chtěl jsem to už mít z krku, protože vyšel Prey.

Total Recall (1990)
TOTAL RECALL
" Dopařeno 23.5.93 (NES).
" Je to čtvrtá dopařená hra v mém životě. Zjistil jsem to při přehrabování relikvíí z dětství (v té době jsem si nevedl Pařanský Deníček, ale tuhle věc jsem si poznamenal). Měl jsem tehdy strašlivý zákys v jednom kole, kde se muselo projet autem, jenže na konci nic nebylo, akorát to člověka vrátilo na začátek. Já jsem z toho byl zmaten, protože to fungovalo pokaždé jinak, myslel jsem, že musím jet určitou cestou, nebo vysbírat určité věci, a nakonec jsem po dlouhé době zjistil, že stačí prostě třikrát projet celé kolo.
" První dohrané hry před Total Recall byly Jackie Chan Action Kung-fu, to vím jistě, a pak myslím že Super Mario Bros 1 a 3.
TRESPASSER
" Dopařeno 22.4.00 v 5:15. Bylo to v pohodě, až na menší zákys s bílou kartou ve městě.

TRIBES: VENGEANCE
" Dopařeno 25.9.05 v 16:10 na obt. NORMAL (2/3). Tahle hra by mi dočista unikla, nebýt Garreta který mi o ní letos o prázdninách napsal. Když vyšla, naprosto jsem ji ignoroval v domnění, že jde o pokračování multiplayer only akce Tribes 2, která se mi opravdu vůbec nelíbila.
TRON 2.0
" Dopařeno 19.9.03 ve 4:04 na obt. NORMAL (2/4). Finální verze Jet 9.6.6

Turok: Dinosaur Hunter (1997)
TUROK: DINOSAUR HUNTER
" Dopařeno 7.4.99 v 1:00 na obt. HARD, celkový pařební čas 17,5 hodin.
TUROK: EVOLUTION
" Dopařeno 12.5.04 ve 12:27. Takhle dlouhou hru jsem hrál naposledy v roce 1998, jmenovala se Half-Life. Skutečně brutálně dlouhá hratelnost, trvalo mi to pěkně dlouho, bohužel na konci hry jsem měl menší komplikaci. Nevěděl jsem, jak sejmout finálního zmetka, nějakou dobu jsem hru nehrál a když jsem se k ní vrátil po přečtení návodu, zjistil jsem, že nějaký chytrák který se mi hrabal v kompu přemazal savy... Byl jsem tedy nucen použít cheaty abych se hned dostal do posledního kola a měl zase všechny zbraně. Naštěstí mi cheatování hru moc nezkazilo, protože bylo potřeba akorát na zmetka shodit pár stromů, k čemuž stačilo do nich nakouřit několik dávek z rotačáku.
TUROK 2: SEEDS OF EVIL
" Dopařeno 1.7.99 ve 12:06 na obt. NORMAL (2/3). Pařební čas 30 hodin. Tohle je strašná psychopařba, byl jsem z ní úplně na prášky vzteky. Ještě že Turok 3 není pro PC.

7 komentářů:

  1. Jen mala priponika k tomu Riddickovi - jmenuje se to celym nazvem Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay - Developer\'s Cut, takze to tomu KotORu celkem konkurovat muze. :) Jinak, jeste jsem to nehral, ale jak to vyjde v NXK za 200,-, nebudu na nic cekat a napravim to.

    OdpovědětVymazat
  2. včera jsem zkoukl film, dalo se na to dívat, ale že by to bylo lepší jak hra? chmm, Storm má zvrácený vkus... ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. A co nejaky detailnejsi popis dojmov z Future Shock? To by ma celkom zaujimalo... Taka kultova klasika...

    OdpovědětVymazat
  4. Hmmm.... jak tak koukám na ten screen z MW, ta grafika je pěkně hnusná. Jak ten čas letí, jako by to bylo včera, co mi přišlo, že hezčí hra ani existovat nemůže. Copak se asi stalo s tím projektem tvorby celýho Tamrielu v enginu MW, ten asi taky ztroskotal. Škoda přeškoda, že už se takový hry dneska nedělaj. Oblivion, do kterýho jsem vkládal obrovský naděje, propad na celý čáře a k MW se už asi nikdy nevrátím...

    OdpovědětVymazat
  5. TrespasserPomooooooooooc.-(Vytahl jsem Trespasser a hledam bilou kartu ve meste.Nevzpomenete si nekdo,kde je zasita?Diiiiiiiiiiiiiik

    OdpovědětVymazat
  6. standa: tak na to si fakt nevzpomenu, ale zkus kouknout sem http://www.gamefaqs.com...105/39933 mozna najdes radu. jinak co ja si pamatuju jako dulezity a zakysovy misto bylo v nejaky vesnici kde v jednom baraku bylo potreba u znicenejch schodu naskladat na sebe asi tri bedny a vyskocit do horniho patra, kde bylo neco dulezityho, mozna dokonce bila karta.

    OdpovědětVymazat
  7. Zákys Tribes VengeanceAhoj.Můžeš mi prosím pomoc?Tribes Vengeance,hraní za Jůlii,udělat zkoušky pro Phoenixe-zkouška rychlosti, 6 kol,nezvládám a šílím z toho.Můžeš helfnout?V čem jhe ten fígl?

    OdpovědětVymazat