úterý 5. února 2008

Úspěšný absolvent Cambridge Advanced Exam

Tak a je to tady, konečně znám výsledky svého prosincového snažení na testu CAE, aneb Cambridge Advanced in English. Přesně jak jsem očekával, moje známka je B. Jen mě trochu zarazila stupnice hodnocení, podle které je rozsah jednotlivých stupňů nutných pro úspěch velmi odlišný. Posuďte sami:
grade A - 80-100%
grade B - 75-79%
grade C - 60-74%
Jinými slovy, trefil jsem se přesně doprostřed...

6 komentářů:

  1. No tak rozsah toho Becka je fakt hustej :))

    OdpovědětVymazat
  2. CONGRATULATIONS!!to je asi jako s IQ, akorát opačně :) prostřední hodnoty maj všichni a krajní nikdo. možná s tim právě počítali, co myslíš?

    OdpovědětVymazat
  3. ted mi dokonce volal reditel skoly aby mi poblahopral. docela cumel kdyz sem mu rek ze kdybych vedel ze A je od 80% vejs tak se vic snazim :)

    OdpovědětVymazat
  4. ooo, ty nas maly uspesny studentik :D

    OdpovědětVymazat
  5. uhm, cože?Já myslel, že A 100-90, B 90-80, C 80-75 (75)... Výše popsané známkvoání se mi nějak nezdá...

    OdpovědětVymazat
  6. Rave: vyse popsane hodnoceni je presne to, jakym se CAE hodnoti a je uvedeno na formulari s vysledkama.

    OdpovědětVymazat