středa 20. února 2008

Chybyčka se vloudila

Tak tohle mě docela otrávilo. V klidu si v Total Commanderu přes shift-delete mažu nějaké staré rary, a ona mi zmizí celá čestvě stažená série Star Treku. Tomu říkám mít modrou na špatné straně.

6 komentářů:

  1. Děs.To je úplná noční můra.

    OdpovědětVymazat
  2. A nemazals to v torrentu? To se mi stalo nedavno, jak jsem zblblej z toho shift-deletu z totala, tak jsem to udelal i v utorrentu a tam to se shiftem znamena smazat torrent i s datama :)

    OdpovědětVymazat
  3. Proto tyhle programy radši ovládám pravym myšítkem a pěkně vybírám z nabídek :D

    OdpovědětVymazat
  4. Karas: mazal sem normalne v total cmd, akorat sem si nevsim ze bylo zakliknuty spavny okno. v torrentu mazu velmi jinak a opatrne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na co si myslel? :) Na nejakou buchtu, co? :)

    OdpovědětVymazat