pátek 21. září 2007

Interkontinentální haluz

Po dnešní hodině IELTS se mi konečně podařilo prolomit se dvěma nejzajímavějšími cíly ve třídě. Turkyni, jejíž jméno si ani po dvou týdnech nepamatuji, jsem oslovil u vchodu do Saintsbury a zjistil pár základních věcí, například že je muslimka, ačkoliv jinak vypadá naprosto evropsky (je z Istambulu) a turecká národnost je ta poslední, která by mě napadla. Mnohem zajímavější situace nastala poté, co jsem během nakupování potkal Japonku Tamiko (nebo Tomako, furt se mi to plete). Nejzajímavější situace nastala u pokladny, kde jsem, již vyčerpán její sice velmi roztomilou, zato však těžko srozumitelnou japonskou angličtinou, nadhodil získanou informaci že žila v Itálii. A výsledek? Čech se bavil s Japonkou pracující pro německou firmu italsky v anglickém obchoďáku.

1 komentář:

  1. Go STORMEEE!!!! GOO!!!(Zbalit, Povalit, Nafotit, Napisat o tom na blog!)

    OdpovědětVymazat