pátek 5. května 2006

Konečně divočina!

Ačkoliv je teprv pátek, můžu s klidem říct, že tento týden je vydařený. V pondělí přijel Hukus, můj slovenský kolega, s partičkou dalších lidí jsme vypili část hospodských pivních zásob, v úterý jsme zašli na oběd, pokecali, pojedli a popili, prošli se prosluněnou Prahou, šokoval jsem Honzu Modráka když jsem bez varování vtrhl do redakce a dožadoval se několika výtisků SCORE pro sebe a pro Hukuse, večer jsem pak absolvoval celkem zábavný Oblivion speciál v rádiu Akropolis, přičemž dokonce Avatar přišel tentokrát včas, a večer jsem zakončil bohatou večeří v hospodě. Středu a čtvrtek jsem sice strávil v práci, nicméně byla naprostá pohoda, žádná čarodejnice s Fordem se nekonala, dokonce ani nedošlo k hádce s kolegyní, s níž se furt hádám a neskutečně mě sere, a středeční večer jsme ještě museli zužitkovat konzumací dalšího piva. Teď je pátek, chystám se odjet na chatu, kde si s partou kámošů tradičně odpočinu od civilizace, vypijeme něco piva, opečeme si slaninu na česneku (mňam slint sakra už se mi sbíhaj sliny), a když počasí dá (nechci to zakřiknout, ale zatím dává), možná i zajedeme někam smočit naše špekaté tělesné zásobníky piva. Prostě pohoda! Jen pro upřesnění - všichni členové výpravy jsou nekuřáci, a narozdíl od jiných partiček si míníme odpočinout, tzn. v klidu idylicky posedět u ohniště, lemtat lahvovou desítku z Plzně, utápět se v sladkém nicnedělání a s Unim vyřešit problematiku dvojkové soustavy a kvantové fyziky, téma k čemuž právě ohniště plné žhavých a zdánlivě náhodně rozprostřených uhlíků perfektně poslouží. Škoda, že s námi nebude i Metal, ale jeho alibi zvané břízová alergie je bohužel neprůstřelné.

Žádné komentáře:

Okomentovat