pondělí 8. května 2006

ASUS chce seriózní zaměstnance!

Právě jsem se vrátil z chaty, je mi fajn a kdybych nemusel za pár hodin do práce, bylo by mi ještě fajněji. V mailu se mi přes víkend objevil tenhle skvost (thx to Karasman), po jehož přečtení jsem usoudil, že firma ASUS má opravdu HODNĚ naivní představy o mravouce v Moravskoslezském kraji...

7 komentářů:

  1. Nejlepsi je ten posledni bod :D

    OdpovědětVymazat
  2. podle posledniho bodu usuzuju ze to je podvrh, a nejvic se mi libil ten ze nebudete nadrizene nazyvat "kurvy sikmooke" :))

    OdpovědětVymazat
  3. ChickenAssKicker8. května 2006 v 20:11

    no tak to je dost hustý, ale na nástěnce jsem to tam nikde neviděl :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. A petka je taky brutus :D

    OdpovědětVymazat
  5. ChickenAssKicker9. května 2006 v 1:03

    Lidi, co jsem jim to rozeslal, to prej už četli přímo na papíře, takže to znají. Ani jsem to nezaregistroval... měl bych občas zavítat na nástěnku ve svačinárně :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je hustota. =)))))))))Chicken: Počkej, to chceš jako říct, že je to skutečnost?

    OdpovědětVymazat
  7. ChickenAssKicker10. května 2006 v 18:45

    jo, fakt to tam bylo na nástěnce a to ještě v trochu delší verzi

    OdpovědětVymazat