středa 31. května 2006

Dohrané hry od písmene D


DOOM (1993)

Dangerous Dave in The Haunted Mansion (1991)
Zápisy k hrám začínajícím na D, dopařeným od začátku Deníčku až do června 2006

DAIKATANA
" Dopařeno 15.3.01 v 17:42 na obt. SAMURAI (2/3). V recenzích psali, že první epizoda je naprosto příšerná a zbytek hry je celkem slušný. Mě ale přišly nejhorší jen první dvě-tři úrovně a pak mi právě první epizoda přišla nejzábavnější. Byla to pořádná střílečka s dvojhlavňovkou a dobrou hudbou. Další části byly hodně originální (antické Řecko, Vikingové, Alcatraz) a taky mě bavily, ale už to nebylo ono. Nejvíc mi vadil ten meč, člověk ho musel neustále používat aby ho vylepšil, jenže jak postupem času víc a víc modře svítil a rozpínal se přes celou obrazovku, nebylo vůbec vidět na cestu.

DANGEROUS DAVE IN THE HAUNTED MANSION
" Dopařeno 16.3.99 ve 23:00, 391170 bodů.

DEAD MAN ' S HAND
" Dopařeno 6.10.04 v 15:03 na obt. HARD (3/3). Finální score 144210.

DESCENT
" Dopařeno 26.9.98 v 15:00 na obt. ROOKIE (2/5).

DESCENT 2
" Dopařeno 18.1.99 ve 23:05 na obt. ROOKIE (2/5). Finální stav: 41 životů, 2668100 bodů, pařební čas 14:10.
" První hra roku 1999!!!

DESCENT 3
" Dopařeno 10.+.01 v 18:49 na obt. ROOKIE, pařeno přibližně 20 hodin (asi 4 dny), podle hry 93:56. 655840 bodů.

DEUS EX
" Dopařeno 3.2.01 na obt. NORMAL (2/3). Ukončeno všemi třemi způsoby.
1 – New Dark Age: 19:57
2 – Merge With Helios AI: 20:34
3 – Join The Illuminati: 20:53

Diehard: Nakatomi Plaza (2002)
DEVASTATION
" Dopařeno 30.3.03 v 19.56 na obt. MEDIUM/ARCADE (2/3). Ze začátku jsem měl dost velké potíže technického rázu, hra furt padala, ale pak se to jaksi vyřešilo a dopaření už nic nebránilo.

DEVIL INSIDE
" Dopařeno 13.11.01 v 17:28 na obt. BĚŽNÁ (2/4).

DIABLO
" Dopařeno 19.1.98 ve 20:10 s válečníkem po čtyřech dnech intenzivního hraní.

DIABLO 2
" Dopařeno 14.7.01 ve 2:23 na obt. NORMAL (1/3) s barbarem (level 26).
" Dopařeno také s Palladinem. Dostal jsem se zhruba do půlky druhé epizody na obt. NIGHTMARE (2/3), ale save a vymakané postavičky (víc jak 50 level) zmizely i s porouchaným diskem.

DIABLO 2 – LORD OF DESTRUCTION
" Dopařeno 28.8.01 v 17:43 na obt. NORMAL (1/3) s barbarem (level 39).

DIEHARD NAKATOMI PLAZA
" Dopařeno 15.5.02 v 19:33 po zhruba dvou dnech hraní na obt. DIE HARDER (2/3).
" Druhý den jsem to dopařil na nejvyšší obtížnost a napsal návod, který je na Bonuswebu.

DIEHARD TRILOGY
" Dopařeno 17.1.00 ve 23:35. poslední dopařená část: Die Hard.
Die Hard (Panelák): 17.1.00 ve 23:35, 5309080 bodů.
Die Harder (Letadlo): 6.1.00 ve 20:06, 6693250 bodů.
With a Vengeance (Auto): 16.1.00 ve 21:13, 26218800 bodů.


Donkey Kong Country (1994)
DINK SMALLWOOD
" Dopařeno 5.1.00 v 19:17. pařební čas 10 hodin.
" První hra roku 2000!!!

DONKEY KONG COUNTRY
" Dopařeno 30.3.96 (SNES), 79%, pařební čas 6:18.

DONKEY KONG COUNTRY 2
" Dopařeno 9.10.96 ve 23:00 (SNES).

DONKEY KONG COUNTRY 3
" Dopařeno 22.8.04 v 18:00 (SNESE). Bez cizí pomoci (kromě občasného použití quicksavu v emulátoru pro urychlení věcí) jsem hru dohrál a splnil 73% (34 DK mincí a 58 B mincí, 8 ptáků a všichni medvědi). Zbytek jsem projel díky návodu (včetně Lost World).
" Tuhle hru jsem hrál už dřív a byl jsem v předposledním kole, které mi pořád nešlo udělat (z dnešního pohledu naprosto nechápu proč), pak mě to přestalo bavit a už jsem to nehrál. Po čase mi umřel disk takže jsem o savy přišel. Matně si vzpomínám, že tenkrát jsem tajných věcí našel víc.
" 23.8.04 v 0:14 jsem dodělal hru na 103%, podle návodu jsem našel posledních cca 15 bonusových levelů, 2 DK mince, ztracený svět a 5 ptáků.

DOOM
" Dopařeno 28.12.96 ve 20:06 (SNES) na obt. HURT ME PLENTY (3/5).
" Dopařeno 2.5.97 (SNES) na obt. NIGHTMARE (5/5).
" Zabil jsem Cyberdemona brokovnicí a pavouka rotačákem (SNES).
" Na PC jsem Dooma dopařil pouze na obt. ULTRA-VIOLENCE (4/5), první epizodu i na NIGHTMARE.
" Dopařeno za použití pouze motorovkoy (datum se někde vytratilo).
" 19.5.05 přišel účet za telefon od českých telekomunistů a tam info, že se budou zdražovat paušály za pevnou linku, kterou bohužel potřebuji kvůli ADSL, i když ho mám od úplně jiné společnosti, která s těmi šmejdy monopolními nemá nic společného a používá vlastní síť. Po zjištění, že budu muset zase platit víc, jsem se tak ukrutně nasral, že jsem si musel dát partičku Dooma, abych něco vzteky nerozmlátil. A jako vždy se potvrdilo pravidlo, že Doom je ten nejlepší uklidňovák na světě! Naprosto brutálně a nekompromisně jsem vykosil celou první epizodu, šíleně se přitom vyřádil, a v tajném kole mě chytla taková euforie, že jsem řval z plných plic jako při opravdovém berserkeru. Slovní obsah při vraždění desítek nepřátel byl něco o telekomunistických sviních, což uvolnění stresu jen napomohlo. A taky jsem se za celý den opravdu skvěle bavil při hraní, protože jsem v té době recenzoval Hell Forces, což je naprosto trapná a nudná střílečka, kterou jsem navzdory svým zvyklostem nekompromisně odinstaloval.

Deus Ex (2000)
DOOM 2
" Dopařeno poprvé na začátku listopadu 1997, přesné datum zmizelo při poruše disku. Podrobnější popis: viz. Nejdelší pařby – 33 hodin.
" Dopařeno 18.5.02 v 18:47 na obt. NIGHTMARE (5/5)!!! Ty vole to byla makačka jako svině! Dva dny trvrdý práce a nervů, ale povedlo se. Neuvěřitelný kvanta zmetků. Skoro nikdo mi nevěřil, ale když jsem Murmimu z Gamestar zákysníku poslal save, všem to potvrdil a slíbil že až se uvidíme osobně, ukloní se mi. Na pivu jsme byli Xkrát ale vždycky na to zapomněl.

DOOM 2 – PERDITION ' S GATE
" Dopařeno 24.3.01 v 16:01 na obt. ULTRA-VIOLENCE (4/5).

DOOM 3
" Dopařeno 12.8.04 v 6:01 na obt. VETERAN (3/4). Na tuhle hru jsem se těšil jak na smilování, stejně jako zbytek světa, a když už byl Doom oficiálně hotov, stačilo jen čekat kdy se objeví na veřejnosti. Jednoho dne jsem se vrátil z venku, kouknu na net a ON TAM BYL!!! v tu chvíli jsem tady začal křičet, jásat, poskakovat, no prostě měl jsem radost. Ve 2:30 v noci jsem mohl začít pařit. O půl hoďky jsem se zdržel kvůli dopaření Syberia 2, a jakmile jsem jí měl hotovou, pustil jsem se do Dooma.
Nutno podotknout, že posranej jsem byl až za ušima. Na každém kroku podezřelý zvuk, stín, prostě hrůza a po půl hodině jsem to musel vypnout, protože se to nedalo vydržet :). Druhý den jsem začal pařit normálně a když už jsem byl v Pekle, ozval se Dreb jestli na to nechci napsat návod, jenže byl velmi šibeniční termín (5 dnů) a za dva dny měl přiletět Saverio z Itálie. Dreb mi volal v neděli 8.8., na moje narozky, večer když jsem se zrovna vrátil od Tesaře z kalby. Začal jsem okamžitě pracovat (pařit od začátku) a teď je to konečně hotové.
" Originálku jsem měl objednanou dlouho před vydáním hry, ale zásilka mi přišla až 14 dní potom, co jsem měl hru dohranou.

Doom 3: Resurrection of Evil (2005)
DOOM 3: RESURRECTION OF EVIL
" Dopařeno 5.4.05 ve 22:01 na obt. VETERAN (3/4). Na začátku hry jsem se dost nudil, ale brzy to začalo být mnohem lepší a pak to absolutně nemělo chybu. Vstupem do Delta Labs pořádně přitvrdilo na atmosféře, a chvilku poté už se člověk producíroval po dlážděných cestách samotného Pekla. To bylo bohužel pekelně krátké...

DOOM 64
" Dopařeno 2.8.98 v 19:07 (N64) na obt. I OWN DOOM (3/4).
Tuhle hru jsem hrál v Itálii když jsem tam byl na brigádě a měl jsem jí půjčenou od Sabatina. Málem jsem to nestihl, protože jsem to hrál u něj ve chvílích volna a krátce před odjezdem jsem ho ukecal ať mi půjčí konzoli domů a pak jsem to na poslední chvíli dosmažil.

DOOM – ALIENS
" Dopařeno 8.2.98 ve 13:00.

DRAKAN: ORDER OF THE FLAME
" Dopařeno 25.12.02 ve 22:24. Obtížnost neznám, kvůli špatné verzi jsem byl nucen použít save/crack, který člověka hodí do hry hnedka po intru. Konec byl dost trapný.

DUKE NUKEM 3D
" Dopařeno 3.11.97 v 18:00 během dvoudenní nonstop pařby (Duke trval asi 20 hodin).
" Duke Nukem a Doom 2 jsou první dvě hry, které jsem dopařil na svém prvním PC. Na začátku listopadu 1997 jsem si ho po půl roce útrap, sebeodříkání a nechození do hospody koupil (P133, 16MB RAM, 1,2GB HDD, S3 Trio 2MB).

Duke Nukem 3D (1996)
Když jsem to přinesl domů, měl jsem ještě půjčený monitor. Dva dny v kuse jsem pařil, chvílemi jsem u toho spal a když došlo na vrácení monitoru, jel jsem s Ivanem autem. V jedné ulici zrovna chlap zamykal auto, stál zády k nám a moje první myšlenka byla "výborně, nevidí nás, můžeme ho v klidu přejet!". Druhá myšlenka byla "sakra, proč ho nepřejel?! Teď nás uvidí a bude po nás střílet" a třetí myšlenka týkající se onoho chlapa: "jéžišmarjá, dyť tohle není Duke Nukem!".

DUKE NUKEM 3D – AGES IN TIME
" Dopařeno 23.4.00 v 16:06 na obt. NOT EASY AT ALL (3/4).
" Je to totální konverze Duka do mystického prostředí (jako Heretic), má to tři epizody, nové zbraně, zrůdy, hudbu, animace, atd. Spousta bugů, které jsem musel opravit v Buildu (čísla na tlačítkách apod), bez čehož by se to nedalo dohrát.

DUKE NUKEM: MANHATTAN PROJECT
" Dopařeno 11.7.02 v 19:10 na obt. HARD (3/3).

DUKE NUKEM ZERO HOUR
" Dopařeno 29.1.06 ve 2:11 na obt. NORMAL (1/2) na emulátoru N64. Quicksave jsem používal, ale jen střídmě.

DUKE NUKUM
" Dopařeno 20.4.00 v 18:17.
" Nukum není překlep, ale Dukovo původní příjmění.

DUNGEON LORDS
" Dopařeno 22.5.05 v 16:09 s trpaslíkem-válečníkem (level 32). Na konci to ale bylo dost podivné, protože po dialogu čáryfuka s bestií jsem posbíral Relics of Power, udolal zrůdu, a pak se nic nedělo. Nemohl jsem pokecat s uvězněným mágem, jít dál ani zpátky, a nevyskočilo žádné outro, takže fakt nechápu co to má znamenat. Hra je neuvěřitelně nedodělaná, nejhorší chyby naštěstí spravil patch 1.1, mapa je ke stažení na netu a hodiny bloudění jsem si ušetřil díky diskusím na dungeonlordsgame.com.
" 25.5.05 v 15:39 jsem to skutečně dopařil. Předtím jsem nějak špatně použil magický roh, takže ten kouzelník se neosvobodil a neproběhla finální animace. Stejně ale není o co stát, protože jen vykecal hromadu věcí, které člověk tak nějak předpokládal, a to bylo vše.


Dungeon Siege 2 (2005)
DUNGEON SIEGE
"
Dopařeno 14.5.02 v 11:32 na obt. MEDIUM (2/3). Na konci 9999999 peněz, osmičlenná družina.
" Zápis 22.6.04 – koukám že jsem zapomněl zaznamenat velice důležitou informaci o dopaření Dungeon Siege na HARD (3/3) asi dva týdny po dohrání datadisku.

DUNGEON SIEGE: LEGENDS OF ARANNA
"
Dopařeno 21.12.03 ve 21:06 na obt. NORMAL (2/3).

DUNGEON SIEGE 2
"
Dopařeno 2.9.05 v 0:45 na obt. EASY (1/3). Je to základní obtížnost, teprve po jejím dohrání se odemyká ta další, stejně jako v Diablu. Skoro až do konce druhého aktu jsem jel jen se dvěma postavami, tou hlavní – bijcem (na konci hry level 44), a přírodní čarodějou Taar z prvního města. Po vysvobození princezny Evy jsem ji přibral do party, a ve třetím aktu jsem vzal ještě Finalu. Všechny vedlejší questy jsem udělal, akorát na ten supertajný jsem si musel přečíst návod. Kdyby nebyla hodina po půlnoci, byla by to za dnešek třetí dopařená hra!
DUNGEON SIEGE 2: BROKEN WORLD
"
Dopařeno 8.9.06 v 15:45 na obt. EASY (1/3). Je to základní obtížnost, teprve po jejím dohrání se odemyká ta další. Použil jsem nového hrdinu, nikoli partu z původní hry.
DYNA BLASTER
"
Dopařeno 19.12.98 ve 14:44

8 komentářů:

  1. kdyz uz jsme u toho "déčka"... prisla vam ta Diakatana opravdu tak mizerna? Musim rict, ze ze zacatku byla hodne nudna, partaci byli debilni, ale zase v pokrocilych fazich hry me to docela bavilo: perfektni design levelu, zajimave zbrane... Jsem divnej?

    OdpovědětVymazat
  2. Nejseš. Sám sem to teda nehrál, ale prakticky všichni co znám co u toho chvilku vydrželi si myslej přesně to samý. Jenže holt po dlouhým čekání měl málokdo trpělivost prokousávat se sračkovatou první částí a doufat že se to časem zlepší....

    OdpovědětVymazat
  3. neco sem k ty daikatane pripsal. tenkrat sem byl zrejme linej se tam vyjadrovat ke svejm dojmum ze hry :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja bohuzel nevim, co je za prvnim levelem, protoze ten jsem dohral nekolikrat a na jeho konci mi to vzdycky vypadne, coz vzhledem k tomu, ze tam nelze ukladat a musel jsem jet znova, opravdu nasere!

    OdpovědětVymazat
  5. NávodNemá volakto návod na Dungeon Lords ??? Zasekol som sa a neviem ďalej : ( Help please...

    OdpovědětVymazat
  6. nejde odinstalovat doom 1nevím jak odinstalovat zástupce dooma 1 mohli byste mi poraďit?

    OdpovědětVymazat
  7. Sháním patch 1.04 na Die hard Nakatomi plaza, neví někdo?

    OdpovědětVymazat