sobota 30. června 2007

Dohrané hry od dubna do června 2007


Quake 2 Zaero - vynikající datadisk.
Tento článek ukazuje, že za poslední tři měsíce jsem na hraní měl fakt málo času. Jen osm dopařených titulů, z toho většina jsou rychlovky na pár hodin, a to včetně datadisku na Oblivion. Nejvíc času mi asi zabral nový Burnout, ale jen kvůli nekonečně opakovaným pokusům o získání zlatých medajlí (a taky protože jsem v 60% přišel o savy). Všechny dlouhotrvající RPG, a že už mi jich tu pár leží, budou muset počkat na příznivější období.

DARK MESSIAH OF MIGHT AND MAGIC
" Dopařeno 20.4.07 v 19:20 na obt. HARD (2/3). Zpočátku jsem se snažil zaměřit na magii, stejně to však skončilo u maximálního vytunění bojových schopností s přicmrndnutím fireballů.


THE ELDER SCROLLS IV: OBLIVION – KNIGHTS OF THE NINE
" Dopařeno 21.4.07 v 18:20. Obtížnost nepřátel nastavena na MEDIUM, použil jsem postavu vymakanou v původní hře.


Abuse - drtivý nářez na prdele emzáků.
ABUSE
" Dopařeno 21.4.07 ve 22:12 na obt. HARD (2/3). Posledních pár levelů bylo skutečně hardcore. Podle jednoho článku by měla mít hra 21 levelů, já ale skončil v 18-tém a pak přišlo outro a úspěšný závěr, tak nevím. K exhumování téhle třináct let staré pecky mě přiměla arkádovka Extinction, která je založená na stejném principu jako Abuse, tedy myší ovládat kurzor a klávesami postavičku v klasickém 2D zpracování, nesahá jí však ani po kolena. Abuse už jsem kdysi dávno hrál, přišel mi však tenkrát moc těžký a nedokázal jsem se dostat z jednoho echt tuhého místa, pročež jsem to vzdal.


TES IV: Oblivion - Shivering Isles.
THE ELDER SCROLLS IV: OBLIVION – SHIVERING ISLES
" Dopařeno 29.4.07 v 16:00. Použil jsem postavu vymaknou v původní hře, po dokončení datadisku (bez vedlejších questů, na ty jsem se většinou vykašlal) postava na levelu 44. Datadisk nebyl špatný, líbila se mi hlavně změna prostředí, trošku připomínající Morrowind, ale jinak mě mnohem víc bavila původní hra, Shiveringy jsem pak už hrál spíš jen abych je dohrál.

QUAKE 2 MISSION PACK – ZAERO
" Dopařeno 21.5.07 v 17:59 na obt. HARD (3/3). Výborný datadisk, skvělý retro zážitek zahrát si Quaka po tolika letech.


You Are Empty - budgetovka od ruských dutohlavů.
RED OCEAN
" Dopařeno 10.6.07 ve 20:19 na obt. NORMAL (2/3). Byla to hodně krátká, leč docela zábavná, vcelku však průměrná doomovka.

YOU ARE EMPTY
" Dopařeno 25.6.07 v 16:42 na obt. NORMAL (2/3). Ačkoliv jde o obyčejnou ruskou budgetovku s vcelku jednoduchým příběhem, způsob jakým je podaný mě poměrně zaujal, obvzlášť při závěrečném rozuzlení, které vysvětlilo mnohé a umocnilo atmosféru.

BURNOUT DOMINATOR
" Dopařeno 28.6.07 v 17:28. V 60% hraní jsem přišel o savy a musel jet všechno znova. Ke konci už mě hra natolik nebavila, že jsem rezignoval na zlato a nechal několik závodů na stříbře a bronzu. Snahu o odemčení všech zkratek jsem vzdal dávno předtím. Celkové finální výsledky: 91%, 83/88 zlatých medajlí, 9/16 odemčených zkratek, 35/36 odemčených vozů, 4/5 challenge pohárů, 30/35 splněných challenge disciplín.

6 komentářů:

  1. tolko k planu ze budes menej hrat na kompe az budes v anglicku :D

    OdpovědětVymazat
  2. vsak taky min hraju, plan vychazi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Další skvělá pařba Storme, Operation: NaPali do UT 99, o níž jsem se ti předtím zapoměl zmínit. Hra je nekolikanásobně lepší než komerční datadisk Return to NaPali. Hrál jsem letos v lednu díky prodávané Unreal Anthology eidci, takže si určitě někdy tuto skvělou SP modifikaci zahraj. je i o hodně delší než zmíněný Unreal datadisk. Viz http://www.planetunreal.com/teamvortex/

    OdpovědětVymazat
  4. diky za tip,urcite vyzkousim,return to na pali se me hodne libil,hral sem ho 2x(stejne jako unreal)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj! Potřeboval bych savy do Dark Messiah of Might and Magic,pač mi v polovině hry hexnul počítač -- chcípnul mi hardisk - tak jestli bych moh poprosit o náký savy - aspon od začátku do druhý kapitoly --pač se mi líbil ten začátek a chtěl bych si ho dát znova ,ale zase mě nebaví ten výcvik na začátku . Díky moc!!!!!! a máš to tu pěkný :-))))

    OdpovědětVymazat
  6. me nejvic bavi Dark Messiah a oblivion

    OdpovědětVymazat