pátek 1. června 2007

Budíček

To si tak ležím v parku na lavičce, zašívám se a čekám na konec směny, když v tom mě budí hlasité chrochtání, nabíjení brokovnice a jiné prostodivné zvuky. Po chvíli si uvědomuji, že to není část snu, nýbrž můj mobil (vyzvání zvuky z Dooma). Šéf mi volá, sakra, přece se mu neozvu rozespalým hlasem, když do padla zbývá ještě třicet minut... co vůbec otravuje, zrovna se mi něco zdálo.

5 komentářů:

  1. Teda ty musíš mít nervy když tě šéf v práci probudí a ty mu ani nevynadáš, ještě že nejsem v Anglii já bych se asi neudržel. :-)) Jinak mám dotaz jak je to tam se sýrama oprjí takový výběr a chu\'tově se to nedá srovnat s našima a co ceny?

    OdpovědětVymazat
  2. nevim kdo ti todle nakukal, ale se sejrama je to tady naopak dost mizerny. v obchode sezenes nanejvejs hnusnej a drahej cheddar kterej se da akorat nastrouhat do testovin kdyz neni nic lepsiho. da se koupit i gouda nebo camembert, ale nejlepsi je zajit do lidlu pro kostku staryho dobryho ementalu za rozumnou cenu, nebo k polakoj pro lahodnej ceskej uzenej sejr. na london bridge je trh kde se myslim prodavaj hlavne sejry a tam asi bude vyber luxusni, ale ceny taky.

    OdpovědětVymazat
  3. No právě že kamoš tam byl našel dva super krámky kde byl neskutečnej výber sýrů a jenom ho zajímá jestli jsou v Londýně ještě ale už přesně nevý kde to bylo. Už je to 5let co tam byl.

    OdpovědětVymazat
  4. Do prdele takovou hrubku samozřejmě neví. Všem se omlouvám

    OdpovědětVymazat