pondělí 5. ledna 2009

Česká ambasáda v Londýně - nová zkušenost

taxem byl dneska na cesky ambasade podat zadost o pas. podle ohlasu lidi co uz tam byli jsem cekal nejhorsi, ale kupodivu to bylo jen takovy podivny... dvere otevre dvoumetrovej cernoch se seznamem lidi na papiru, kdyz mu clovek rekne svoje jmeno a ze ma domluvenou schuzku a on najde jmeno na seznamu, tak se stejne jde este zeptat a clovek zatim venku mrzne (a na anglicky pomery teda dneska fakt mrzlo). pak vevnitr to vypada ze ty urednici tam maj naprosty leharo a behem patnacti minut (vcetne cekani venku) je vyrizena vec, kvuli ktery je potreba si sjednavat schuzku dva mesice dopredu. no to by jeden... a jeste mi rekli ze az pas prijde tak budu muset sjednat schuzku pro jeho vyzvednuti, tak doufam ze to nebudou dalsi dva mesice. na druhou stranu me prekvapilo, ze fotku vzali hned napoprvy, kamos mel za uchem stin a to bylo spatne. nastesti ve fotolabu uz to znaj a kdyz sem rek ze du na ceskou ambasadu tak si dali zalezet s fotkou a este mi poprali good luck :) nejvic me ale pobavil papir "urednici se vam snazi vyjit vstric, ale urazky a nadavky nebudou tolerovany." tim mi doslo ze za A) co tam asi chodi za obcany se kterejma se musej potykat (proto jsou mozna predem neprijemny a delaj vsechny ty obstrukce se schuzkama a maj tam toho cernocha), za B) lidi urednikum casto nadavaj protoze se chovaj jak hovada (ty urednici, ne lidi). docela to chabu v situacich, kdy clovek zaplati 15 liber za biometricky fotky a oni ho poslou pro novy. no kazdop. doba vyrizeni "priblizne dva mesice" byla doufam hodne nadnesena...

7 komentářů:

  1. na podobne tema...http://www.pohyby.co.uk.../lang,cz/

    OdpovědětVymazat
  2. btw s tou propiskou sem si v jednu chvili fakt delal starosti, kdyz sem ji videl za sklem a ja u sebe zadnou nemel, ale pan mi ji nastesti automaticky podal i s papirama, a ja mu ji pak vratil :)

    OdpovědětVymazat
  3. to sem cet, prave diky tomuhle clanku a komentarum pod nim sem tam sel uz predem vyzbrojen :)

    OdpovědětVymazat
  4. uz dlouho nicuz dlouho nic nebilo,nebo nebylo????___:-)____ tak vidim ze uz jsi se asi trochu \"stabilizoval\" a nemusis se vykecavat do sve vrby__Webublogu,,,,, a jsem rád uz jsi asi dospjel_______aaaale muzes vobcas neco napsat paac se to dobre cte....a nekdy to i hladii po dusisorry ze jsem takovyy ale zrowna mnje dohraly MORCATA NA UTEKU

    OdpovědětVymazat
  5. jenze vono je tak tezky prijit po praci domu a psat este na blog, kdyz denne odpovim na 100 mailu...

    OdpovědětVymazat
  6. jezismajra to uz je zas 10 dni od posledniho prispveku? bloody hell... jonjon budes mi verit kdyz ti reknu ze se kazdej den s vycitkama snazim dokopat k uploadnuti fotek z portugalska a dopsani zbytku dovoleny, vlastne ty uplne nejzajimavejsi casti kterou sem nejvic prozil?

    OdpovědětVymazat
  7. tag zaze po ccaseted mi hraji gypsy.cz co ty na to ???ja teda rikam :-) jaj jaj jajouch!!.....

    OdpovědětVymazat