neděle 25. května 2008

Teplákovci, socky a pohoršení muslimové

Ve svých předchozích poznámkách z parku jsem se zmiňoval o svých útrapách s větrem, dobíháním mhd, sedáním do piva v mhd a britských sockách. V povídání o sockách budu pokračovat, dám však k dobru pár příhod nikoli svých, nýbrž pražsko-harlesdenského kolegy ze starého zaměstnání, sweepera přezdívaného Vicka.

Vicka měl nedávno zajímavý výstup s jedním Teplákovcem. Tak tady říkáme nejnižší rase Angličanů, těch co tráví dny na pracáku a večery po hospodách, odmítají nabídky zaměstnání, nadávají na Poláky, že jim berou práci, a přidávají práci sweeperům či uklízečům mhd, protože oni přece platí daně (viz. příspěvek o bordelu v autobusu). Na veřejnosti vystupují v šedých teplácích typu Dežo Kikolka ze Žižkova, proto výraz Teplákovci.

Ale k věci – Vicka napomenul jednoho Teplákovce, že ty zbytky kuřete a krabičku od hranolek by mohl hodit do tři kroky vzdáleného koše, nikoli na právě zametený chodník, čímž si vysloužil odpověď skládající se zhruba ze dvou slov, obsahujících slabiky "fuck" a "you". Odpověděl nějak obdobně, načež se otočil a při odchodu ucítil cizí pěst na svém rameni. Otočil se tedy zpět a svou pěst pro změnu umístil na útočníkovo oko. V tu chvíli zpoza rohu vyšel policajt.

Vicka má vůbec věci... o den později učil jednu muslimku zeměpis. Vzhledem k vedru si sundal triko a pracoval jen v reflexní vestě, načež přišla halalačka s tím, že jí jeho nahota uráží a ať se oblékne. Asi zapomněla, v jaké zemi se nachází, a proto: "milá paní, tady jsme v Anglii, nikoli v Pákistánu, a já si můžu nosit co chci. Pokud vás to uráží, tak se na mě nedívejte. Já taky nekomentuji váš ninja hábit, jenž mě stejnou měrou uráží." A nezáviďte mi ten hrudník, bych dodal já.

Tak a to je pro dnešek všechno. Do notesu jsem ale zanesl mnohem více slov než jen tyto, pročež se můžete těšit ještě na jeden parkový příspěvek, tentokrát s úplně jinou tématikou.

2 komentáře:

  1. Sakra mna by zaujimalo ako to dopadlo s policajtom. Vicka vs Teplakovec, round2!

    OdpovědětVymazat