sobota 19. dubna 2008

Všechny dobré věci jednou skončí

Právě jsem dokoukal poslední díl poslední série Star Trek: The Next Generation, čímž jsem, po téměř půl roce od začátku skoukávání tohoto seriálu, vyčerpal všechny jeho zásoby. Jímá mě při tom vědomí docela pocit trudomyslnosti a nostalgie, protože jsem si za tu dobu na kapitána Picarda a jeho posádku dost zvyknul a bude mi chybět. Pravda, první dvě-tři série byly dost otřesné, ale od čtyřky dál jsem k celému fenoménu dost přilnul. Je to škoda, že všechny dobré věci jednou musí skončit. Teď mě čeká další minimálně půlrok s kompletní sbírkou Star Trek: Voyager, na nějž si rychle zvyknu, ale nebude to ono a i když si na něj brzy zvyknu, i ten jednou skončí. Ale charismatický Picard a jeho dokonalá angličtina mi stejně budou chybět.

4 komentáře:

  1. Předevčírem jsem dokoukal celý MASH a mám podobné nostalgické pocity. Více jak půl roku člověk snídá, obědvá nebo večeří (dle směny v práci) se stejnými lidmi ze seriálu a najednou je to pryč.

    OdpovědětVymazat
  2. no, mam ten pocit, ze mash je este silnejsia kava. dali sme ho za skuskove a doteraz nanho tazko zabudam, sem-tam zopakujem vybrane pasaze.

    OdpovědětVymazat
  3. podobný pocit jsem měl jako malý, když přestali dávat želvy ninja :-) A už je na českých televizích NIKDY neopakovali, což je neomluvitelné...

    OdpovědětVymazat
  4. na takový píčoviny koukat bože

    OdpovědětVymazat