středa 14. listopadu 2007

Úvod do rubriky

Jednoho nudného dne, když jsem se jako obvykle snažil v práci zabavit mysl, mi došlo že píšu hlavně o hrách a nových zážitcích, ale nikdy jsem nesáhl do studnice vzpomínek, a že jich ve svých šestadvaceti letech mám. V záchvatu náhlé inspirace jsem zahodil koště v dál, vykouzlil tužku a papír a začal psát. Podnět k sepsání svých vzpomínek mi dodal jeden skvělý blog, který už bohužel zanikl. Já sice nemám historky z dob komunismu ani z hospody U kance, ale taková puberta v italské škole taky není k zahození. Dávám tímto vzniknout nové rubrice, kam budu čas od času sázet "vzpomínky na časy minulé".

2 komentáře:

  1. bravo!Ahoj Mušaku, to dobře děláš s těma vzpomínkama, já se zrovna nedávno rozhod podobně. Aspoň si jednou budu moct přečíst o sobě, co mezitím zapomenu...

    OdpovědětVymazat
  2. tak na tohle se moc těšim, protože to mě taky zajímá. z doby kdy jsi žil v itálii znám jen tvoje občasný dopisy \"ahoj veverko terko\" a pár historek. tkaže směle do toho :)

    OdpovědětVymazat