úterý 20. listopadu 2007

I mistr Doskočil se někdy splete

Na Tiscali Games došlo k publikační chybě vedoucí k dezinformaci čtenářů. Z neznámého důvodu se v perexu recenze na Assassin's Creed (vydána 19.11.07) dodatečně objevilo dvousloví "PRVNÍ RECENZE", ačkoliv tato byla publikována serverem Hratelně.cz o den dřív, tedy 18.11.07, jak ostatně dokazuje game sheet na Hodnoceniher.cz. O této chybě se na TG nedočtete, příslušný komentář pod článkem byl totiž smazán (a jeho autor nejspíš navždy zabanován).

2 komentáře:

  1. Podobné nesrovnalosti se na Tiscali games, oběvují pravidelně.Např. loni publikovali na jaře recenzi na Ford Street Racing, v noci hned jak bylo další datum, já si ji letmo prohlédl a druhý den, tam už ta recenze nebyla. Dožadoval jsem se odpovědi a v příspěvcích ve fóru to přehnal. Tak mi nezbylo než napsat JD e-mail a ten mi danou věc vysvětlil.Dále, někdy začátkem tohoto roku jsem si vyhledal vše o hře Xpand Rally Xtreme. A byla tam i jedna novinka připravená k publikování teprve během dne. Prostě tam měli čas jenž měl teprve za nějakou dobu být, a v sekci novinky ta připravená novinka pochopitelně chyběla. Tohle mě dost vytočilo, myslím že sem si to i jako důkaz vyfotil.Ale už mě podobné věci na Tiscali games nechávají v klidu.

    OdpovědětVymazat
  2. Vis jakej by to byl utok na JDho ego kdyby se o tom dozvedel kazdej druhej? To se proste nesmi stat, musi se mazat! :)

    OdpovědětVymazat