neděle 20. srpna 2006

Neshody se smluvními partnery

Absyste si nemysleli, že dispečer se potýká jenom s debilními kliety, předkládám tři teplé bonzy, jak někdo říká neshodám se smluvními partnery. Je to přepis mailu kontrolnímu oddělení.

Příhoda číslo jedna
Dobrý den,
Pan XYZ mi odmítl vyjet na zásah, což by nebylo nejhorší, ale poslal mě během telefonátu prakticky do prdele a položil to. Tento člověk to asi nemá v hlavě zcela v pořádku, protože každou chvíli volá na dispečink a břečí že není práce. Občas mívá i takové stavy, že volá několikrát denně. Když mu pak chceme zadat práci, často má námitky, blbé připomínky, dožaduje se konferenčních hovorů s klienty i v případě, kdy je všechno úplně jasné a dostal od dispečera veškeré informace, a pokud mu vyhovíme, ptá se zákazníka na všechno znova, takže pak všichni vypadáme jako hlupáci.
Konkrétně u zásahu 8888888 to bylo takhle: dovolal jsem se bez problémů na třetí zazvonění, požádal jsem p. XYZ o výjezd asistenčky na výměnu kola, on však začal nejprve namítat, že ve čtyři ráno nebude nikde nic zvedat, a když jsem mu vysvětlil, že auto jejiž na heveru, má povolené šrouby a jedná se jen o to oddělit kolo od vozu, k čemuž stačí rána palicí kterou klient nemá, zřejmě usoudil že se z toho nevykecá, pročež přešel na svůj oblíbený argument, cituji: "vy po mě chcete asistenci, doteďka jste mi nic nedali tak nashle." A položil to.

Chápu, že ve čtyři ráno se nikomu nechce lézt z postele a jít na mráz, ale jednání pana XYZ dispečery dlouhodobě irituje. Až bude příště volat a škemrat o práci, mělo by se mu to připomenout, pokud v daném regionu již nebude zajištěn nějaký kvalitní partner. V tuto chvíli je spolehlivý jedině pan ZYX, jemuž se dovoláme kdykoliv, ten to však má do Pardubic 20km a výjezdy na karty na takovou vzdálenost odmítá.
s pozdravem

...Hodinu po odeslání výše uvedeného textu...
Už ne tak dobrý den,
Teď tomu XYZ nasadil korunu: právě mi volal p. ABCD (jiný odtahář ze stejného města), kterého jsem na odtah nakonec vyslal, a sdělil mi že porouchaného klienta už nakládá XYZ. Takže on mě nejdřív pošle do prdele, položí telefon, a pak si tam klidně jede! Já už nemám slov.

Příhoda číslo dvě
Tento partner je jeden z tzv. "permanentních neodhlašovačů". Pokaždé, když mu voláme, tvrdí že to má na stole, že nám zavolá až to spočítá, že nestíhá, že má servis a x vozů, zaměstnanců atd. Takto čekáme na odhlášení zásahů třeba tři měsíce (donedávna měl přes deset neukončených za rok 2005 plus další letošní). Dnes jsem po něm opět žádal odhlášení, ovšem marně (dle mého názoru na to p. Trotl prostě kašle). Oznámil jsem mu, že si to odhlásím sám, kilometry atd. si zjistím. To se mu zjevně nelíbilo, prý zavolá na kontrolní oddělení... takže vás tímto informuji o skutečném průběhu věcí.
Současně žádám, aby z jednání tohoto partnera byly vyvozeny patřičné důsledky. Bylo by vhodné přinejmenším uvést do jeho informační karty, že jde o nekvalitního partnera který prakticky neodhlašuje, což pro naší společnost znamená zbytečné náklady za desítky telefonátů, zdržuje to a zbytečně přidává práci dispečerům. Nehledě na nulový výdělek z neexistující provizní fakturace (kde není cena, nelze provizovat).
Pochopitelně je více partnerů, kteří mají s odhlašováním problémy, tento je však zdaleka nejhorší, a to i vzhledem k množství zadané práce a naprostému neprojevování alespoň dobré vůle a snaze o řádné ukončování zásahů.
Děkuji za pochopení. Já.

Příhoda číslo tři
Ihned po nabrání zásahu jsem zadal práci na asistenční mobil servisu a byl jsem ujištěn, že se o klienta postarají. Za hodinu a půl u pána stále nikdo nebyl ani se mu ze servisu neozvali, pročež jsem je znovu kontaktoval a zjistil, že: na mobilu byl odtahář, ten to prý předal "do Citroenu" a dál se o to nestaral. Zmínil se o p. ASDF, který však o zásahu vůbec nic nevěděl. Po půl hodině volání a zjišťování vyšlo najevo, že odtahář to předal dílenskému mistrovi, ten s tím šel za vedoucím a tam nastal problém. Vedoucí totiž prohlásil, že je to daleko, že by to asistence nezaplatila a že nikam nepojedou. Už se ale neobtěžovali nás zpětně kontaktovat, natož zavolat klientovi...

Žádné komentáře:

Okomentovat