pátek 25. srpna 2006

Dohrané hry od písmene S


Super Mario Bros (1985)

Serious Sam 2 (2005)
Zápisy k hrám začínajícím na S, dopařeným od začátku Deníčku až do srpna 2006

SACRED
" Dopařeno 19.5.04 ve 3:40 na obt. SILVER (2/3). Trvalo mi to asi 5 dní, čistá herní doba 50 hodin. Nejdelší kus pařený v kuse je 19,5 hodin. Dopařeno s Gladiátorem, na konci level 47.
SACRED UNDERWORLD
" Dopařeno 28.11.05 ve 21:25 na obt. BRONZE (pokud je to obtížnost). Trvalo mi to asi tři dny a musím říct, že původní Sacred mě bavil daleko víc a dokázal jsem u něj strívit mnohem víc času. Underworld je ukrutně přecpaný nepřáteli, někde se nedá ani projít, a nejhorší je, že se po pár minutách objevují znova i tam, kde už je to vykosené.

SERIOUS SAM: THE FIRST ENCOUNTER
" Dopařeno 17.6.01 ve 13:53 na obt. NORMAL (3/5). Total time 1383:31:27, bodů 7061700.
SERIOUS SAM: THE SECOND ENCOUNTER
" Dopařeno 31.3.02 ve 21:13 na obt. NORMAL (3/5), bodů 12294550, kills 5861/6383, secrets 57/134, čas 11:41:48.
SERIOUS SAM 2
" Dopařeno 30.10.05 v 15:45 na obt. NORMAL (3/5).
SHADOW WARRIOR
" Dopařeno 26.5.98 v 0:17 na obt. 3/4.
SHADOWGROUNDS
" Dopařeno 18.12.05 ve 2:59 na obt. MEDIUM (2/3). Býval bych to dojel na jeden zátah, ale v předposledním kole jsem vychcípal a vzhledem k tomu, že jsem byl značně ospalý a už mě to nebavilo, jsem toho nechal a dorazil to o pár hodin později. Je to škoda, protože jinak by to společně s Evil Dead Regeneration znamenalo dvě dohrané hry za jeden den, ovšem ne tak, že jsem je obě zrovna v ten den dorazil, nýbrž že jsem je v jednom dni nainstaloval a dopařil. Byl by to unikát.

Shadowgrounds (2005)

Shock Troopers 2 (1997)
SHELLSHOCK: NAM67
" Dopařeno 6.10.04 v 0:10 na obt. HARD (3/3). Tuto hru jsem začal hrát když jsem psal recenzi do SCORE a ze začátku mě silně, hodně silně zklamala. 3rd person pohled + otřesná grafika téhle hře hodně ubírají na kvalitě. Recenzi jsem napsal po dohrání cirka tří misí a hodnocení nebylo moc kladné. Později jsem se ke hře vrátil a nutno říci, že v druhé polovině (což není moc, protože je ostudně krátká) je to mnohem lepší a dost mě to bavilo. Jediné co mi hrozně kazilo požitek ze hry byla komplikace s grafikou, která se v několika městských misích hrozně kurvila. Textury vypadávaly, překrývaly se, nebylo vidět postavy, no prostě hrůza. Divné je, že se to dělo jen ve dvou městských misích. V džungli, na základně a v chrámu to bylo v pohodě.
SHOCK TROOPERS 2
" Dopařeno 23.3.01 v 17:17 (NEORAGE), použito asi 40 kreditů.
SHOGO: MOBILE ARMOR DIVISION
" Dopařeno 27.11.99 ve 13:22 na obt. HIGH (3/4) po 10 hodinách paření.
SILENT HILL 2
" Hlavní scénář dopařen 18.1.03 ve 22:34 na obt. NORMAL (boj), NORMAL (hádanky) – konec LEAVE, jak sejme zrůdu a sedí u Mary na posteli.
" Scénář Born From A Wish dopařen 3.2.03 v 15:45 na obt. NORMAL (2/3).

Silent Hill 4: The Room (2004)

Sacred: Underworld (2005)
SILENT HILL 3
" Dopařeno 16.12.03 ve 12:19 na obt. NORMAL (2/3) jak pro hádanky tak pro zrůdy. Konec byl ten jak nezabije policajta.
" Přiznám se, že na souboj s finální zrůdou jsem měl dost málo munice a udolat to palicí není vůbec jednoduché. Sice jsem se v několika návodech dočetl, že existuje místo, ze kterého je možné zmetka bacit palcátem a jeho ruce na hráče nedosáhnou, ale bohužel se mi ho nepodařilo najít. A jelikož jsem to chtěl už konečně mít dopařené a uvolnit 5GB místa na disku, tak jsem si pomohl nekonečnou municí. Lepší než to hrát celé znova a šetřit náboji hned od začátku.

SILENT HILL 4: THE ROOM
" Dopařeno 29.9.04 ve 12:22 na obt. NORMAL (2/3). Část věcí včetně konce jsem vyřešil pomocí návodu. První konec který se mi povedl byl jak jinak než ten nejhorší: 21 Sacraments. Pak jsem udělal ten o něco málo horší: Eileen ' s Death. Abych mohl dodělat zbývající dva konce, musel bych celou hru projít znova a udělat ji tak, aby Eileen přežila finální bitvu. Jestli na to budu mít někdy čas, to neví nikdo.
SIN
" Dopařeno 19.9.99 ve 3:30 na obt. OFFICER (2/3) po 16 hodinách pařby.
" Jedna z nejzabugovanějších her, jaké jsem kdy viděl. Bez aplikace patche se to nedá dohrát a při loadování si člověk bez problémů stihne uvařit kafe, vyvenčit psa a přečíst kus knížky (já sám jsem při paření neopatchovaného Sina přečetl Ivanhoe, přes 400 stran).
SIN – WAGES OF SIN
" Dopařeno 5.ř.01 ve 20:28 Na obt. OFFICER (2/3).
SIN EPISODES 1: EMERGENCY
" Dopařeno 15.5.06 ve 22:17. Obtížnost nastavena na MEDIUM, asistence na DEFAULT. Trochu mě zdržel bug v půlce hry, kvůli kterému jsem nemohl pokračovat, než jsem si přečetl řešení na ofiko fóru.

Snake's Revenge: Metal Gear 2 (1990)

Soldier of Fortune (2000)
SNAKE ' S REVENGE: METAL GEAR 2
" Dopařeno 8.11.03 ve 21:25 (NESE).
" Tuhle hru jsme pařili před spoustou let s Michalem na Pegasusu, ale tenkrát jsem jí neměl možnost dohrát, protože jsme zakysli ve 3. kole, hned po vlaku. Uprostřed cesty stál velký balvan a my jsme nevěděli co s ním. Mořili jsme se s tím jak blázni, ale bez úspěchu. Já pak odcestoval do Itálie a když jsem se vrátil, tak už Jarda ty hry prochlastal. Nicméně Michal to prý s Čuňasem dopařil.
SOLDIER OF FORTUNE
" Dopařeno 16.4.00 v 16:28 na obt. CUSTOM – saves: unlimited, type of spawning: heavy, enemy: aggressive, carrying: limited, cheats: off. Trvalo to celkem 18 hodin.
SOLDIER OF FORTUNE 2: DOUBLE HELIX
" Dopařeno 21.7.02 v 17:36 na obt. GUN FOR HIRE (2/4).
SPARKSTER
" Dopařeno 29.4.97 ve 14:32 (SNES).
" Sparkster je poslední hra, kterou jsem dopařil v Italii, měl jsem jí půjčenou od spolužáka Lapo ze školy Vasari. Je to hra číslo 57.
SPEAR OF DESTINY
" Dopařeno 12.2.99 v 15:25 na obt. I ' M DEATH INCARNATE (4/4), 1940000 bodů, objevena 2 tajná kola.
SPLINTER CELL
" Dopařeno 7.3.03 ve 4:00 na obt. NORMAL (1/2). Bylo to krátký, ale dobrý.
SPLINTER CELL PANDORA TOMORROW
" Dopařeno 18.8.04 v 1:48 na obt. NORMAL (1/2).

Splinter Cell: Chaos Theory (2004)
SPLINTER CELL: CHAOS THEORY
" Dopařeno 26.2.06 v 18:23 na obt. EXPERT (3/3). Finální skóre je 95%, brutálně jsem zastealthoval celou hru, ačkoliv mě to stálo hodně loadování. Bohužel, ve třetí misi Bank jsem spustil pohybové čidlo na konci mise. Zkoušel jsem ho vypnout ale nešlo to, pročež jsem usoudil, že je to tak schválně, dohrál misi a uložil s nižším hodnocením. Hrát znova počtvrté už se mi to nechtělo. V šesté misi Hokkaido mám taktéž 95%, objevili jednu mrtvolu těsně před koncem. V osmičce, Seoul, už to bylo horší, tam mě párkrát vyhmátli a mám jen 92%. Nejhůře jsem dopadl v předposledním kole Bathhouse. Nesplnil jsem úkol s napíchnutím třech telefonů, jeden mi chyběl. Krom toho mě párkrát vyhmátli, čemuž se hlavně v závěru mise jednoduše nedalo zabránit. Teď si jdu zahrát znova, ovšem dost bylo stealthu. Terazky som Rambom!!!
" Tady je úryvek z ICQ pokecu s Garretem, jediným člověkem z okruhu mých známých, kdo Chaos Theory hrál. Ještě podotknu, že hra mi běží nonstop od sobotního rána až doteď, neděle deset večer. Vzhledem ke značným problémům s jejím spuštěním jsem totiž neměl odvahu ji vypnout (naštěstí nemá problémy s multitaskingem). Dá se tedy říct, že jsem ji v jistém smyslu dopařil na jeden zátah a jedu ji podruhé. Ačkoliv mám teplotu, rýmu a není mi po těle zrovna nejlíp, mohu mluvit o velice příznivých podmínkách pro stealth akční orgie typu Splinter Cell. Ségra totiž jela v sobotu ráno na hory, což kvituji proto, že byl doma božský klid od histerického paranoidního a magoroditního psa, jehož výrazný, hlasitý a ušní bubínky drásající štěkot se mě už nespočetněkrát vytočil do maximální nasranosti, hlavně když jsem se po noční šichtě snažil trochu prospat. Jinak je to ale hrozně hodná a milá ořeška (fena od ořecha), to zase jako jo. Jejda, to jsem se zase rozkecal, no nic, tady je avizovaný pokec.
Storm: chaos doparen, overall score 95%. a ted si to du dat ala rambo :)
Garret: magore, to tě to tak baví?
Storm: no hra je to kazdopadne dobra, a po stovkach loadovani a kdovi ceho si konecne uziju ty orgasticky headshoty :)
Storm: pri tom zabijeni si pripadam daleko realnejc, nez kolem sebe nechat zmetky plizit na 20cm a schovavat se v mistech kde by se clovek v zivote neschoval.
Garret: sniper má nádherný zvuk, při tom výstřelu poskočíš o 10 cáku nahoru ;-) a je zvlášt efektní pres zdi
Storm: jo a sem rad ze sem konecne dohral nejakou stealth akci na experta, u thiefa sem na to nemel absolutne nervy :))
Storm: sem ale zklamanej tim, ze chybely vsecky ty splhani lezeni specialni pohyby... asi si zahraju staryho splintra :)
Garret: zas tak strasny to nebylo
... O půl hodiny později ...

Star Trek Voyager: Elite Force (2000)
Storm: JOOOO stealth killy... priplizit se zezadu ke zmetkovi a zakuchnout ho, nebo nechat vylekanyho zmetka prijit xobe a kdyz prekvapene vyvali oci, bleskne mu vrazit kudlu do bricha a sledovat jeho vyjevenej vyraz... a frag granaty, bomba! konecne si tu hru poradne uzivam :))
Storm: a to kolo na lodi se mi libi ze vsech nejvic. uplne krasne se tam lesknou pixel shadery 3.0, v jedny hospode kde sem dneska byl meli zed uplne stejnou jako ve splintru - takovej ten plastickej dojem, lesklo se to uplne jako ve hre, fakt parada
Garret: :-)))
Storm: jezismajra ted sem se malem udelal! hodil sem granat lacerdovi do kajuty a von vylitnul dverma drzkou napred. letel vzduchem jak kus hadru. DOKONALY!!!
Garret: :-)))
Storm: sakra ta hra se mi libi cim dal vic :) uz se nedivim ze to vsude dostalo nad 90%
Storm: a taky i kdyz ma jen 10 misi tak docela dlouho vydrzi, projit to cely stealthem a pak este rambostylem... no parada. budu tomu rikat Sam Fisher 3: Silent Assassin.
... Jak vidno zříti, Splinter Cell mě skutečně nadchl ...

STAR TREK ELITE FORCE 2
" Dopařeno 26.6.03 v 19:00 na obt. NORMAL (2/4). Nalezeno 27 tajných lodí.
STAR TREK VOYAGER: ELITE FORCE
" Dopařeno 24.10.00 ve 22:29 na obt. NORMAL (2/4). Hra je nádherná, ale hrozně krátká, a furt to padalo do woken! Ale já to dokázal! " Holomatch dopařen 24.3.01 v 15:00 na obt. ENSIGN.
STAR WARS: DARK FORCES
" Dopařeno 27.9.98 ve 21:07.
STAR WARS: JEDI KNIGHT
" Dopařeno 31.12.99 ve 2:59 na obt. HARD (3/3) po 18 hodinách paření. Skončil jsem jako Dark Jedi.
" Přesně před rokem jsem dopařil datadisk Mysteries of The Sith a býval bych stihl i tuhle hru, ale měl jsem okleštěnou verzi, která měla jen prvních 8 kol, takže smůla, býval bych to stihl přesně na silvestra.
" Poslední hra roku 1999!!!

Sparkster (1994)

Star Wars Jedi Knight 2: Jedi Outcast (2002)
STAR WARS: JEDI KNIGHT – MYSTERIES OF THE SITH
" Dopařeno 29.12.98 na obt. HARD (3/3)
" Poslední hra roku 1998!!!
STAR WARS: JEDI KNIGHT 2 JEDI OUTCAST
" Dopařeno 3.4.02 ve 22:04 n aobt. JEDI (2/4).
" Dopařeno 13.4.02 ve 20:06 na obt. JEDI KNIGHT (3/4).
STAR WARS: JEDI KNIGHT 3 JEDI ACADEMY
" Dopařeno 14.10.03 v 17:12 na obt. JEDI (2/4). Mnohem víc mě bavil předchozí díl. Tohle už je čistě o používání sily a meče, což mě zas tak nebere. V Jedi Outcast byl podle mě skvěle vyvážený poměr střílení/mečové souboje.
STAR WARS: KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC
" Dopařeno 15.4.05 v 0:58, samozřejmě že za světlou stranu.
" Tahle hra mě ze začátku moc nebavila, ale když jsem jakštakš pochytil šistém a dostal se na Dantooine, dost mě to chytlo. Nejhorší bylo věčné dilema: Temná či světlá strana? Jelikož nejsem žádný sadista, a hra sama tak nějak popostrkuje hráče k dobru, choval jsem se jako kladňák (tedy pan Hodný, který nebydlí na Kladně). Při každé příležitosti jsem ale chtěl vyzkoušet, co se stane když se zachovám jako správný Dark Jedi, jenže to nemá cenu, to je lepší si dát celou hru od začátku, na což ale bohužel nemám čas. V kritickém setkání s Dark Bastillou v archaickém chrámu jsem testnul obě možnosti, ale zabít Žolíka (Jolieho) a Juhani bylo docela nepříjemné, a donutit pak chlupáče, aby zastřelil Mission, to už bylo fakt silné kafe.
STAR WARS: KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC 2: THE SITH LORDS
" Dopařeno 23.4.05 v 7:31, samozřejmě za světlou stranu. Poslední fáze hraní byl 14 hodinový nonstop. Ta Kreia je ale divná postavička; nejdřív to vypadá, že je Sithka (tohle slovo mi Word upravil na Situla) a chce jen zničit Jedáky, pak se zase zdá, že je proti všem, a nakonec vyjde najevo, že je to Revanova učitelka, a že celá hra byla vlastně průprava na nějakou jinou, složitější válku, nad rozměr klasického boje Jedi versus Sith. A já se tak těšil na setkání s Revanem...
" Oproti prvnímu dílu má tenhle Kotor dost vychytávek, především příjemnější interface, přehlednější inventář, atd. Pohoda, až na to, že kvůli nějakému stupidnímu bugu jsem nemohl dohrát žádný závod! To mě žere úplně nejvíc. Ať jsem měl čas sebelepší, vždycky mi to hovado u pultu oznámilo, že když neumím jezdit, ať nelezu na trať. Na vraždu!

Starship Troopers (2005)

Starwing / Starfox (1993)
STAR WARS: REPUBLIC COMMANDO
" Dopařeno 22.3.06 v 15:56 na obt. MEDIUM (2/3). Tuhle hru jsem měl rozehranou už před rokem, ale nějak mě nebavila a po reinstallu woken jsem se k ní už nedostal, až doteď. Nutno podotknout, že od druhé epizody mě bavilo víc než hodně, naštěstí mi celý rok vydržely savy ve složce záloha.
STARSHIP TROOPERS (2005)
" Dopařeno 18.11.05 ve 20:59 na obt. NORMAL (2/3). Většinu hry jsem odehrál na Radeonu 9800Pro, a měl jsem problémy s kompatibilitou. Některé lokace byly totalně zatměné, takže jsem tápal poslepu a bylo to dost nepříjemné. Než jsem dohrál poslední část, podařilo se mi velice výhodně získat zbrusu novou GeForce 6800GT za neuvěřitelných 7300,- Kč (v obchodě stojí 11000,- a víc). S touto kartou už šlo všechno hladce jako po másle (až na to že hra je tak mizerně optimalizovaná, že jsem detaily radši ani nezvyšoval).
" Jak na finálního zmetka: X-Bugu se nejdřív musejí odstřílet očíčka, poté ho dost dlouho trefovat do hlavy, aby se zvedl na zadní a ukázal žlutý majáček, což je jeho slabé místo a musí se asi čtyřikrát zasáhnout. Nejlepší je použít sniperku, schovat se ve vchodu do jeskyně, tak aby zrůda pobíhala okolo, a když ukáže majáček tak rychle vyběhnout s brokovnicí a napálit do to něj.
STARWING (STARFOX)
" Definitivně dopařeno 22.8.96 ve 21:45 (SNES) (jenom dolní cesta) a bez ztráty života.
" 23.8.96 dohrány bez ztráty života horní a prostřední cesta.
" Starwing je moje premiérová hra na SNES, která byla přibalená ke konzoli. Tenkrát mě to dosti udivilo a zklamalo, myslel jsem, že v krabici najdu Super Mario World, který už však něco pamatoval, a nakonec jsem Starwingem vůbec nebyl zklamán.
STREET FIGHTER 2
" Dopařeno 6.2.97 v 18:45 (SNES) s Guilem, obt. 4.

Street Fighter 2 (1992)












STREET FIGHTER 2 TURBO
" Dopařeno 14.2.97 (SNES) se Sagatem, obt. 4, na první pokus, sednul jsem si k tomu a za půl hodiny to dohrál.

Street Fighter 2 Turbo (1993)













STUBBS THE ZOMBIE
" Dopařeno 8.1.06 v 1:14 na obt. NORMAL (2/4). Po prvních čtyřech kolech mě to přestalo bavit a dal jsem si pauzu, během které jsem rozmítal, zda to smazat či ještě počkat. Nakonec jsem se rozhodl pro variantu B a na jeden zátah do dohrál.
SUB CULTURE
" Dopařeno 22.3.99 v 17:16. Zasranej zákys na konci!
SUPER BOMBER MAN
" Dopařeno 9.3.96 (SNES).
" Body: 10556, kolo 3-1
SUPER BOMBER MAN 2
" Dopařeno 11.9.00 ve 2:41 (SNESE).
SUPER BOMBER MAN 3
" Dopařeno 8.9.00 v 19:40 (SNESE).
SUPER CASTELVANIA IV
" Dopařeno 12.5.96 (SNES). Je to první hra, ve které jsem se setkal s možností vytvořit vlastní profil, mít vlastní passwordy a taky jsem zde poprvé v životě použil přezdívku Storm. Taky je to první hra, kde je možné vytvářet profily.

SUPER GHOULS N GHOSTS
" Dopařeno 28.2.97 v 19:37 (SNES).
" Udělal jsem 197000 bodů, došel jsem bez game over do kola 2-2 v druhém proběhnutí.
SUPER MARIO BROS – THE LOST LEVELS (All Stars collection)
" Dopařeno 27.10.96 (SNES).
SUPER MARIO BROS 2 (All Stars collection)
" Dopařeno 31.10.96 v 17:28 (SNES).
SUPER MARIO KART
" Dopařeno 8.6.96 (SNES) s Koopa Troopa.

Super Mario Kart (1992)











SUPER MARIO LAND 2
" Dopařeno 1.3.97 v 19:37 (GB).
SUPER MARIO WORLD
" Body: 2189000 (SNES).
SUPER MARIO WORLD 2: YOSHI ' S ISLAND
" Dopařeno 24.3.96 (SNES).
" Viz. Nejdelší pařby – 16 hodin
SUPER R-TYPE
" Dopařeno 15.12.96 v 16:50 (SNES), 334100 bodů.
SUPER TURRICANE
" Dopařeno 14.5.00 v 15:13 (SNESE), obt. NORMAL (2/3).

Super Castlevania 4 (1991)

Super R-type (1991)
SYBERIA
" Dopařeno 1.8.04 v 1:20. Dohráno na jeden zátah, ale s pomocí návodu v krizových místech.
SYBERIA 2
" Dopařeno 2.8.04 v 1:39. Dohráno na jeden zátah, ale dost jsem používal návod.
SYSTEM SHOCK 2
" Dopařeno 30.5.00 v 18:45 na obt. NORMAL (2/4). Pařební čas 35 hodin (měl jsem to na tři zátahy).
" Byl bych to dohrál dřív, ale při druhém zátahu v 8 ráno jsem se vrátil na palubu, kde jsem již byl a potřeboval jsem aktivovat jedny dveře, jenže při přestupu na jinou palubu zmizely všechny poznámky, včetně kódů ke dveřím, mě to ukrutně nasralo, tak jsem šel spát a vzteky jsem ještě hodinu neusnul. Při třetím zátahu jsem vyhrabal starý save a pořádný kus si zopakoval.

2 komentáře:

  1. Neumannováahoj hraji syberii 2 jsem u čarodějky v chyši nejde mi sebrat druhá maska asi nevím kde ji hledat masku smíchu mám prosím porad tato hra mě zcela pohltila a nevím jak dál.pa

    OdpovědětVymazat