středa 12. listopadu 2008

Malej Jirka a se konečně dočkal

Tyhle dvě fotky snad nepotřebujou komentář. Šéf po mně dneska chtěl nějakou extra práci, když jsem mu však sdělil, že na dnešek mám jiné plány, chápavě pokýval hlavou a poznamenal, že tomu rozumí, že muž si svou první noc se svým novým miláčkem musí patřičně užít a nechce být rušen. Jen mě trochu štve, že ke konzoli není přibalen HD kabel a budu ho muset dokupovat (pokud teda nebude u televize, která dorazí později (upřímně, čím dřív tím líp, na tom pět let starém 17" monitoru to jaksi není ono).

4 komentáře:

  1. hell yeahVyborne, gratuluju! Konecne se tvuj zivot zacal ubirat spravnym smerem :DJinak na PSN jsem Avatar_CZ ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Lukas: ne, nechce se mi zatim utracet 40 liber za hru kdyz je tolik starsich pecek co sezenu do 10 liber :)

    OdpovědětVymazat