pondělí 7. července 2008

Ve třech se špatně spí

Následující historka je ze života. Z mého života. A je krutá, proto se prosím nesmějte příliš hlasitě. Pokud vám ještě nebylo 18 let, čtěte pouze v přítomnosti rodičů.

Spolubydlícímu v sobotu přijela slečna. Z letiště dorazili asi v jednu v noci, tou dobou jsem již spal. Jelikož to však nebyl spánek spravedlivých, nebylo těžké mě probudit šustěním tašek, vybalováním věcí, tlumeným hovorem a dalšími doprovázejícími příjezd se zavazadly. Moje chyba byla v tom, že jsem se aktivně neprobudil a nešel si s nimi povídat, místo toho jsem dělal že spím a naivně předpokládal, že zase usnu. To byla chyba. Velká chyba. Holoubci se totiž měsíc neviděli a jistě si dokážete představit, co následovalo když se hormony dvou ani ne dvacetiletých osob opačného pohlaví rozjely naplno. V domnění že tvrdě spím se začali oddávat standardní holoubkovské produkci, tak příjemné pro přímé účastníky, leč méně atraktivní pro osoby nacházející se ve stejné místnosti a snažící se usnout. Nikdy jsem si neuvědomil, jak hlasité a otravné mohou být ony mlasky spojené s výměnou tekutin ústy, nemluvě o těch neústních. Až by se z nich člověku chtělo hekat a vzdychat. Nepomohla ani zvuková clona v podobě puštěné audio knížky Švejk v podání Jana Wericha. Ach ta romantika.

Po nějakém čase byla vzdychací i mlaskací část u konce a já začal marně doufat, že se mi konečně povede usnout, jenže jak už to tak bývá, lidi si po měsíci odloučení mají spoustu co říct. Šukání následovalo šuškání a to bylo snad ještě horší. Ani Švejk nepomáhal, protože ten parchant počítač šel mezitím spát a nechal mě v tom samotného.

Proč jsem se neohradil a nepožádal je o trochu klidu, ptáte se. Inu, nelibuji si v kazišutství a řídím se úslovím "nečiň druhým co sám nemáš rád". Nechtěl jsem jim to po měsíci odloučení kazit, nemluvě o rozpacích, které by vyvolalo do ticha (haha) noci vynesené prohlášení "jestli hned nepřestanete šuškat tak se k vám přidám!". Nakonec holoubci přeci jen podlehli únavě a i mně se podařilo úspěšně usnout.

O celé věci jsem diskrétně pomlčel a spánek fingoval i druhou noc, kdy mě z polovičního limba vytrhla další mlaskavá sekvence a šustění igelitového pytlíku, jenž jsem mylně považoval za pomůcku obvykle používanou během noční produkce. Naštěstí se podle následného chroupání ukázalo, že si jen holoubci libovali v noční porci chipsů. Blahořečeny budiž chipsy!

Od pravděpodobného úmyslu plně zopakovat produkci předchozí noci je nejspíš odradilo mé časté převalování doprovázené zíváním a otráveným mručením, neboť místnost rázem ztichla a zůstala do doby, než jsem usnul. Co následovalo je mi zcela lhostejné až do 4:57, kdy mi zazvonil budík.

Skvělá zpráva je, že s námi slečna stráví celý měsíc... Představa třiceti opakování toho tiátru mě upřímně neláká, proto bude nutné stanovit určitá pravidla ohledně noční produkce, jež bude omezena na chrápání a ráno si holt všichni přivstaneme – já půjdu do práce a oni ať si vyměňují co chtějí. Tekutiny, známky, spoďáry...

7 komentářů:

  1. Vpravdě krutá historka :-) Rozhodně stavov pravidla a bojuj za svá práva na klidný spánek!

    OdpovědětVymazat
  2. :)Jednou jsem si takhle s ,,kamarádkou\" vyměnoval ústní tekutiny... a chudák kamarád nemohl do pěti do rána spát!

    OdpovědětVymazat
  3. coz o to, at uz z jedne ci druhe strany tuhle situaci zazil asi kazdej, napr. ja vzpominam kdyz nas na chate spalo pohromade asi 6, ja zacal byt zcistajasna osahavan prilehlou svlecnou a uz to jelo. jak se tehdy spalo ostatnim to netusim, jen doufam ze moje soucasna situce neni pomsta :)

    OdpovědětVymazat
  4. já bych si počkal, až by byli v tom nejlepším a pak bych vyskočil a zařval \"jé, vy už jste tady?\". aby někdo mrdal v mojí přítomnosti v jednom pokoji když spím, to už bych bral jako maximální drzost...

    OdpovědětVymazat
  5. Heh, tohle uz se mi taky nekolikrat stalo, nic prijemnyho :D

    OdpovědětVymazat
  6. Sry Storme, smal jsem se nahlas :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vítej v klubu :)))...Stalo se mi něco podobného. Dcera přišla na návštěvu s přítelem a zůstali do rána. Co se odehrávalo v jednopokojovém bytě asi tak dva metry ode mě, asi říkat nemusím. Bušili do toho jak hlechej do vrat. Předstírala jsem spánek, snažila jsem se poctivě usnout, nešlo to. Mladí ráno spokojeně spinkali, já se vlekla na dispečink na denní. Nevyspalá, otrávená, oči podepřené sirkami, taky něco závisti s sebou, lezu do budovy - a první, co vidím, jsou dvě mouchy na zdi, hádej, čím se zabývaly - a proč jsem najednou měla pocit, že se snad spiknul celej svět, nebo co ... :)

    OdpovědětVymazat