pátek 19. října 2007

Výroční nadělení pro metaře

V tento výroční den, přesně rok poté co jsem poprvé vyrazil do ulic s koštětem a lopatou a jal se zametat Londýn, jsem si myslel že v nejšpinavější čtvrti světa už mě nic nedokáže překvapit...
Leč člověk se stále učí, a mě dnes Harlesdenští opět dostali jednou inovací na poli znečišťování ulic. Už ne jen házení odpadků cestou do/ze školy, vynášení pytlů s odpadky na chodník, vykuchávání obětních kozlů na chodníku či menstruující ženy defekující před školou. Teď už krom pozemních zbraní nasadili i ty letecké, jinými slovy házejí odpadky přímo z oken svých ložnic a pokojů!


Mimochodem, jak jsem psal o tom chlápkovi co mě prudil kvůli pytli zanechaném na nevhodném místě, ten jak jsem ho vyřval ať mě neotravuje s takovými nesmysly uprostřed špinavé skládky, tak přesně ten se mi chtěl asi pomstít, protože kdosi den po střetu rozsypal po celé ulici několik balení špaget a dokonce si dal tu práci a předvařil je, aby se lépe lepily na chodník a nešly zamést! A myslel si že mě tím nasere, chudáček... Jenže to neví že já se na zametání nějaký špaget mohu zvysoka vydefekovat a že holubi jsou mocná stvoření a žerou i špagety.

Jinak ty lidi si snad myslí že umím čarovat či co. V pondělí mě v Oldfield road zastavila ženská s tím, že tam pořádně nezametám a že ta ulice je špinavá jako nikdy předtím a že mě nahlásí, že prý to tam je disgusting. Poté, co jsem s ní souhlasil že disgusting to rozhodně je, a nejenom v Oldfield road, a že jelikož nejsem kouzelník jenž by uměl poručit větru aby nepřifukoval nové odpadky a podzimu aby nestrhával ze stromů listí a nečistým homo sapiens (ne však lidem) aby nedělali bordel, tak sklapla, respektive chvilku naprázdno klapala hubou a až pak sklapla úplně, ale to už jsem byl zase o kus dál.

A když už jsme u té nádhery, tady je něco u čeho mi dnes ráno přeci jenom ruply nervy. Nepochopím, jak může osazenstvo jednoho osmipokojového domu (tedy řekněme 16 lidí) vyprodukovat víc odpadu, než všichni obyvatelé pětipatrového domu ve Vršovicích (tj. asi 30 lidí). Ačkoliv jsem jim z vlastní vůle dotáhl další popelnici, stejně se to již v pondělí, po návštěvě popelářů, před jejich barákem hemží pytli co se do popelnic nevejdou. No a když naběhne taková liška dychtící po posraných plenkách a roztahá je po celé ulici...

Předtím.

Potom.

5 komentářů:

  1. hah, tak to si vyřešil luxusně :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vole, to je fakt sila :(

    OdpovědětVymazat
  3. A to si někdo myslí, že západ je všechno, vždyť někteří ti lidi,ani neví, jak se chovat, a to někdo bude urážet Čechy

    OdpovědětVymazat
  4. vera:v clanku je nekde zmino urazeni cechu?

    OdpovědětVymazat
  5. vera to patrne myslela tak ze zapadaci ktery maj blby kecy na cechy by si meli nejdriv zamest pred vlastnim prahem (coz za ne ted delaj polaci, cesi a dalsi narody :)

    OdpovědětVymazat