neděle 21. října 2007

Sobotní ukojení

Potřeboval jsem to. Po víc než třech měsících mi toho bylo skutečně třeba. České pivo!!!
V pátek jsme se domluvili s Pavlem a Michalem že v sobotu rovnou z práce vyrazíme do hospody. Od rána mi v hlavě kotvily myšlenky na domáckou atmosféru, chutný a krásně napěněný Staropramen, a taky vděk zákonodárcům za zákaz kouření v hospodách. Vyloženě jsem se nemohl dočkat konce směny, žízeň nabírala životu nebezpečných rozměrů a hlad jakbysmet.

A po půl třetí to přišlo! Vystoupili jsme na Willesden Green a už si to hasili k Vráně. Usedli jsme ke stolu, servírka nás hezky česky pozdravila, přinesla pár desítek a po krátké debatě odešla s objednávkou kulajdy a uzeného vepřového kolene. Zbytek dne pak probíhal vyloženě podle mých představ – prostě nádherně. Už v pátek jsem se duševně připravil na to, že vůbec nebudu řešit cenu piva a prostě si to užiju, jako bych byl na výletě. Účelně jsem vybral šedesát liber a vůbec mě netrápilo, když před půlnocí z mé šrajtofle odcházely dvě dvacky. Byly to dobře investované dvě dvacky: já si odnášel parádní zážitek, solidní opici a v břiše velké vepřové koleno s kyblíkem lahodného moku. Musím však uznat, že jsem si skutečně odvykl pít, jelikož devět kousků mě solidně zřídilo, a to se v lokále nekouřilo (nekuřácká hospoda je opravdový ráj!!!).
Závěrem chci říct, že ničeho nelituji, víkend jsem si parádně užil (vyjma kocoviny se zdařila i neděle, věnovaná výhradně paření) a taky jsem si splnil jedno z malých předsevzetí, že tu jednoho dne prochlastám celodenní výplatu. Po rozkliku článku najdete ještě pár fotek.



10 komentářů:

  1. pozdrav z Vrsovic:)Jak si tak nakratko ostrihany tak ta clovek skoro ani nespozna;)... pekne sa ten tvoj blog cita... len tak dalej!!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. ZdravímZdravím z noční směny na úabamku :o)Krucifix hned sem dostal chuťku xD

    OdpovědětVymazat
  3. uzasny pohlad na stastneho cloveka, az si mi vykuzlil usmev na tvari. keby som mal lahvaca, vydrzal by mi po cely zbytok dna :D (ten usmev).

    OdpovědětVymazat
  4. pařba ze vším všudy, k dobrému pivu, dobré jídlo

    OdpovědětVymazat
  5. jestli jeste jednou zminis jak krasna je nekuracka hospoda tak osobne prijedu do londyna, budu s tebou od rana do vecera chodit a kourit jednu za druhou a druhou za prvni a to ani nemluvim o treti za druhou :)nekuracka hospoda je naprosto proti prirode nebot kdyby buh nechtel abychom kourili tak by nestvoril ty krasne hospodske popelniky

    OdpovědětVymazat
  6. popelniky rulez :D. jakubovo motivacne heslo> budu kourit vice a radostneji, budu kourit vice a radostneji...

    OdpovědětVymazat
  7. ad Jakub 1: aspon vis proc sem ateista :)ad Jakub 2: kdybych nebyl ateista a veril na pozemskej raj, veril bych ze adam, eva i jejich spolecne zebro se ocitli v nekuracky hospode a kdyz prisel had, nenabidnul jim zadny jabko (to da rozum, v hospode jabka nerostou, ani nekuracky) nybrz poradne se vykourit... no a eva se toho chytla a meli po nekuracky hospode...tesim se na brzkou shledanou v lodyne s jakubem :)

    OdpovědětVymazat
  8. proc tam mam jedinej ja fotku ala na kary...? a ty ne

    OdpovědětVymazat
  9. neco mi rika ze ses ateista protoze nemas rad popelniky a pritom prave popelniky by ti mohly tolik usnadnit praci. Kdyby se totiz v britskych hospodach smelo kourit nemusel bys uklizet kazdy den tolik vajglu. Takze byt tebou tak se rychle zacnu modlit :))A co se tyka Evy, Adama a spol. V raji zadna hospoda nebyla protoze by velmi rychle zkrachovala. Jen si to predstav. Hospoda jen s jednim stamgastem, jehoz zena velmi dobre vi kde ho najit.

    OdpovědětVymazat
  10. ale kdyby nebyli kuraci, nebyly by vajgly a nebylo by treba ani popelniku. a jelikoz tam kde pracuju je jedna jedina hospoda a vajgly tam byly i kdyz se smelo kourit uvnitr a bordel tam uklizim i kdyz je hospoda zavrena, tak me to vubec netrapi a aspon vim, ze kdyz do ty hospody pudu na pivo, nebudu muset cuchat smradlavy kuraky a jejich cigara. takze ja si svuj ateismus uzivam :)

    OdpovědětVymazat