sobota 7. dubna 2007

Dohrané hry od ledna do března 2007


Burnout Revenge: limit byl 54:00...
První resumé roku 2007 ukazuje, že mé herní výkony výrazně poklesly. Za tři měsíce jsem dohrál sotva devět titulů, a to ještě žádné extra časově náročné (kromě Burnout Revenge, u toho jsem proseděl hezkých pár hodin). Obávám se však, že to bude jen a jen horší, jelikož se mi na hraní nedostává času, navíc začíná léto a já ho letos nemíním prosedět u počítače. Přičtu-li k tomu ještě vysoký počet časově náročných RPG (Stalker, Hellgate: London, datadisk na Oblivion, Gothic 3), bude to s dohranými hrami asi hodně velká bída. Ale co, kvůli tomu jsem odjel z Čech, abych furt nepařil.

BURNOUT REVENGE
" Dopařeno 13.1.07 ve 14:51 (PS2) na 99%. V uvedený čas jsem pokořil poslední závod na Awesome a v 19:03 ho updatoval na Perfect, čímž jsem na Perfect zkompletoval celou hru. K dosažení 100% mi chybí už jen pět Signature Takedowns a pět Challenges, se kterými už ale nemám pražádnou chuť se patlat. I tak mi pokoření hry na Perfect trvalo hezkých pár týdnů a stálo mě příliš mnoho nervových buněk. Burnout totiž dokáže být pořádně frustrující...

F.E.A.R. EXTRACTION POINT
" Dopařeno 21.1.07 v 10:22 na obt. HIGH DIFFICULTY (3/4), kromě posledního úseku zvládnuto v jeden den. Docela povedný datadisk plný akce, krve, strašidelných scén a příjemně lineárního level designu, přesně tak jak jsme u F.E.A.R.u zvyklí. Překvapila mě délka datadisku, skoro stejná jako u původní hry. Docela nechápu lidi, kteří považují Extraction Point za horší než béčkovou akci Alpha Prime. Já dávám sedm bodů z deseti.


Alpha Prime: napodruhé to byla zábava.
ALPHA PRIME
" Dopařeno 28.1.07 v 15:22 na obt. STŘEDNÍ (2/3). Ve dvou třetinách hry, přesněji v sedmém levelu, jsem přišel o savy a musel hrát znova, z čehož jsem měl zpočátku hrůzu, nakonec jsem za to však rád. První dojem z Alpha Prime byl naprosto otřesný a špatná kvalita hry mě doslova šokovala. Nakonec jsem však všechny neduhy přešel a zůstala jen špatná optimalizace, kvůli níž jsem musel vypnout většinu detailů, ačkoliv po vizuální stránce není hra o nic lepší než dva a půl roku starý Doom 3. S potěšením přiznávám, že při druhém rozehrání mě Alpha zaujala mnohem víc a šla mi pěkně od ruky. Až na pár situací se nekonaly quickloadovací hody jako napoprvé. Nutno taktéž podotknout, že postupem času se prudce zvyšuje kvalita level designu, hratelnosti i přiběhu, jehož rozuzlení sice nebylo nikterak překvapivé, člověka však nechalo na vážkách až do poslední chvíle.

NEED FOR SPEED: CARBON
" Dopařeno 7.2.07 ve 12:49. Udělal jsem všechny závody v kariéře a teď se pouštím do Challenge Series (UPDATE: Challenge Series téměř dokončeny, nechal jsem jen pár driftů a nudných honiček s policií).


Extinction: stereotypní pokus o Abuse.
ONIMUSHA 2: SAMURAI ' S DESTINY
" Dopařeno 2.3.07 v 18:09 (PS2) na obt. NORMAL (2/2). Celkem povedená řežba, kratší a mnohem lehčí než třetí díl (který jsem již dohrál), štvalo mě jedině to, že hra využívá staré schéma ovládání, kdy postavičku neovládáte analogem, nýbrž křížovými čudlíky na levé straně gamepadu.

TITAN QUEST: IMMORTAL THRONE
" Dopařeno 10.3.07 ve 13:30 na obt. NORMAL (1/3, default, jediná přístupná). Postava na levelu 39. Splnil jsem všechny vedlejší questy kromě dvou: The Stygian Lurker a Necromantelon, protože se mi nepovedlo najít potřebná místa.

MADE MAN
" Dopařeno 17.3.07 v 19:23 na obt. NORMAL (2/3).


God of War 2: The Show Must Go On!
EXTINCTION
" Dopařeno 20.3.07 v 15:45 na obt. NORMAL (2/3). Celkem pohodová arkádovka na odreagování, takový pokus o comeback Abuse, jen škoda že jsou všechny levely úplně stejné.

GOD OF WAR 2
" Dopařeno 25.3.07 ve 22:28 na obt. SPARTAN (2/4). Hrál jsem asi tři dny, vždycky po pár hodinách, a neděli jsem propařil celou.

3 komentáře:

  1. Tak Extraction Point rozhodně nebyl délkou (skoro) srovnatelný s původní hrou. Myslím, že je naprosto objektivní když řeknu, že délka byla maximálně třetinová, oproti originálu. A Alpha Prime neoptimalizovaná? Hrál jsem jí v 1600x1200 se vším na max a po vizuální stránce jsem byl spokojenější než u Dooma3 nebo Quake4, kteří mi navíc jely dost mizerně (na starým kompu - možná problém s OpenGl, ale Prey šlapal skvěle).

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, jak rika Garret. Ten datadisk mi prisel desne kratkej a navic celkem nudnej, moc me nebavil.Alpha Prime me naopak bavilo a to hodne. Vysoka obtiznost mi nijak nevadila, aspon to bylo napinavejsi. Horsi optimalizaci jsem pozoroval jen na jednom mistej, jinak to jelo krasne plynule na vysoky detaily a to mam jen 6600GT. Njn, ale ne nadarmo se rika \"kazdej komp jina ves\" nebo tak nejak...

    OdpovědětVymazat
  3. extraction point sem hral docela dlouho, asi jako puvodni hru. a alpha prime mi slapal tak mizerne ze sem to este nezazil. a na prvni hrani to byl takovej opruz ze sem to taky skoro este nezazil. jen diky tomu ze sem prisel o savy a musel to hrat znova a nejak lip sem do toho sednul tak me to zaclo bavit. ale jinak souhlasim s nazorem ze ta hra je nic moc.

    OdpovědětVymazat