neděle 8. dubna 2007

Bravo - Láska, sex a něžnosti č.9

KAMARÁDKY SE POUZE VYTAHUJÍ

Eva, 17: Trápí mě velký problém, vždy jsem měla strach z prvního políbení, dotyku chlapce a podobně. Vždycky to však proběhlo velmi nečekaně a ani jsem si nestačila uvědomit svou nezkušenost. Ale jednou nastane okamžik, kdy už pouhé doteky a líbání stačit nebudou. A této chvíle se obávám. Už od čtrnácti mám problémy s menstruací a z toho důvodu mám vlastně strach. A bohužel zkušenosti z oblasti sexu mám minimální. Rodiče se mnou o čistě soukromých věcech zajisté mluvit nebudou a kamarádky, ty se pouze vytahují, ale vlastně mi nic neporadí. Obtěžovat gynekologa si také netroufnu, neboť ty zástupy mladých žen před jeho ordinací jsou jistě za celý den unavující. Takže jediným záchranným bodem je pro mně vaše redakce. Ráda bych věděla názvy prášků, čípků a vlastně všechny existující antikoncepce, které jsou u nás dostupné. A hlavně bych ráda věděla, co je nejosvědčenější. Ještě nejsem natolik vyspělá, bych byla schopná se stát budoucí matkou.


Tvůj zodpovědný přístup k sexu je mi sympatický. Ale Tvá obava konzultovat problematiku antikoncepce s gynekologem je zbytečná. Za nejvhodnější v Tvém případě... a taky to končí protože nemám celou stránku.

2 komentáře:

  1. A já sem si řikal \"že by v Bravu odpovídali takhle krátce?\" :))

    OdpovědětVymazat
  2. ..no a ja jsem totalne zmatena, kudy kam dal s chlapcem !!!

    OdpovědětVymazat