úterý 10. dubna 2007

Bravo - Láska, sex a něžnosti č.10

Zlatý hřeb rubriky, moje paměť. Následující tři dopisy jsem sice nenašel, ale už léta si je pamatuji, protože to jsou absolutně nejhustší hlody jaké jsem kdy četl.

MOKRÉ SNY
Jarda, 13: V noci se mi často zdají erotické sny, ráno se pak probouzím se ztopořeným penisem a na pyžamu mám fleky od něčeho mokrého a mazlavého. Nevíte co to může být? A ještě jeden dotaz: může holka otěhotnět při líbání?
Milý Jardo, tvým snům se říká noční poluce a je to naprosto normální. Přiznávám, že Tvůj druhý dotaz mě trochu zaskočil, můžu tě však ujistit, že holka při líbání opravdu otěhotnět nemůže.

PRVNÍ MILOVÁNÍ
Jana, 17: Milé Bravo, chodím se svým chlapcem již rok, máme se moc rádi a plánujeme naše první milování. Ráda bych se zeptala, jaká antikoncepce by byla nejvhodnější a jestli se kondom nasazuje před nebo až po erekci.
Odpověď na tento dopis si nepamatuji, ale ona ta otázka docela stačí.

NÁPOR SPERMIÍ
Martin, 19: Se svou holkou chodím už dlouho a jelikož jsem hodně dobrý v posteli, milujeme se několikrát denně. Ona bere antikoncepci, ale pro jistotu když dojde k vyvrcholení, stejně se jí radši udělám na bříško. Mám ale pocit, že jí tak o něco ochuzuji a moc rád bych to "do ní pustil", jenže nevím, jestli antikoncepce vydrží takový nápor spermií.

Opět bez odpovědi.

1 komentář: