pátek 25. března 2011

Tak mi zase odložili Duka. Nečekaně...

O nejdéle vyvíjené hře v historii, Duke Nukem Never, slyšel asi každý. Hodně lidí za ty roky přestalo věřit že vůbec kdy vyjde a když studio 3D Realms konečně ohlásilo bankrot a že jde skoro hotová hra k ledu, leckterý skeptik to jen s úšklebkem okomentoval slovy "vidíš? Já ti to říkal".

Já ale čestně prohlašuji, že jsem nikdy nepochyboval že Duke Nukem Never vyjde, ať už to bude před nebo po důchodové reformě, a když se konečně objevilo oficiální datum vydání 5. května 2011, zajásal jsem. Vidíš? Já ti to říkal.

Krásně jsem si uspořádal pařební harmonogram tak, aby Duke byl moje jubilejní šestistá dopařená hra a zároveň poslední hra předtím, než uskutečním své velké plány na tento rok. Naplánoval jsem si které hry budu hrát abych se dostal přesně na šestistovku až uhodí začátek května, a zmíněné plány kvůli tomu lehce odložil.

A co že se stalo? Oni ho o měsíc odložili!

Normálně by mi to bylo putna a po třinácti letech čekání by mě ten měsíc už nerozdhodil, jenže kdoví, kdy si ho teď zahraju, a hlavně až dosáhnu 599 dopařených her, nebudu jak ten jouda čekat na pana Duka, až se uráčí vyjít o měsíc později. Jestli vůbec...

3 komentáře:

  1. Vidíš? Já ti to říkal...

    :-)

    OdpovědětVymazat
  2. no jo to ja vim zes mi to rikal ale tak sem se na to jubileum pri takovyhle prilezitosti natesil... no nic holt bude jubilejka neco jinyho. mozna treba "nechvalně proslulý elektrikář" (schvalne jestli uhadnes co to je za hru :D) napovim ze to je exkluzivni titul pro jednu platformu

    OdpovědětVymazat
  3. Google -> elektřina, PS3 = Infamous :-)

    OdpovědětVymazat