úterý 29. března 2011

IT Crowds a Eggs Box 3.60

Právě jsem se dodíval na další díl IT Crowds a musím konstatovat, že mám nový oblíbený komediální seriál (z těch nekomediálních u mě stále vede Battlestar Galactica, ta nová). U každého dílu IT Crowds jsem se málem pochcal smíchy, což se mi nestalo od seriálových Černých baronů, a to jsem prosím pěkně střízlivý.

Abych této ódě na britský humor přidal na důrazu, posílám tenhle skeč. Nemá sice s IT Crowds nic společného, ale málem jsem se u něj pochcal taky.

2 komentáře:

  1. jmenuje se to IT Crowd, a ještě mnohem lepší je The Big Bang Theory, pokud neznáš. doporučuju shlédnout taky od začátku do konce, mě to napoprvé nějak nechytlo, ale pak jsem tomu dala druhou šanci a je to nejlepší sitcom posledních let (je tam dost odborných slov, doporučuju tím pádem koukat s titulkama (anglickýma nebo českýma)). taky jsem dala druhou šanci sitcomu Black Books a taky boží, tam je zas takovej věčně chlastající a kouřící majitel knihkupectví, kterej nesnáší lidi :))))

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, Black Books i TBBT je povinnost pro všechny seriálomaniaky.

    Karasman

    OdpovědětVymazat