neděle 13. března 2011

Konec sbírky herních savů

Řadu let jsem si ukládal savy z konce her. Původně to mělo čistě praktický záměr: co kdyby vyšel datadisk a vyžadoval původní savy, nebo co kdyby nějaký nevěřící Tomáš, či Petr (Kárník), nevěřil, že jsem fakt dohrál Doom 2 na Nightmare? Časem se z toho stal zvyk a díky rutině "nainstalovat, dohrát, uložit save, odinstalovat" moje sbírka savů dnes čítá úctyhodných 251 titulů a má přes 2 GB.

Má to ale nadále nějaký smysl? Nemá. Nejenže už dávno nehraji výlučně na PC, ale především nejsem promovaný archeolog, což je bohužel značný handicap od vynalezení složky Documents and Settings. Dnešní PC hry nevědí, co to znamená nainstalovat se do jednoho adresáře (prý to ale znají hry na Mac). Místo toho jsou rozházené po celém počítači a hledat v útrobách souborového systému jeden herní profil je fakt práce pro archeologa. Kde jsou ty časy, kdy stačilo otevřít C:\Parby\Doom\savegame1.sav...

4 komentáře:

  1. Taky mám všechny savy ještě z dob 486. Sice k těm starým DOSárnám už sotva něco vyjde, ale tak přece tenhle poklad nesmažu :-)

    Jinak já neřekl, že ti Dooma 2 na nightmare nevěřím, naopak, že tě za to obdivuju. Zrovna v těhle dnech projíždím znovu některé levely v Doomu 2 na Ultra violence a i to je slušnej nářez. Ale Nightmare? Na to jsem nikdy neměl koule... :-) Ale budu to muset testnout...

    Karasman

    OdpovědětVymazat
  2. fakt? ja si pamatuju ze mi to na zakysniku lidi neverili, ale mozna si byl jeden z tech kdo naopak verili, v tom pripade omluva :) vzpominam si ze Murmi rek ze jestli sem to fakt dal ze se mi ukloni, tak jestli sem ten save posilal jemu... jinak ten D2 na nightmare, musis uplne zmenit taktiku ze zabij vsechno na zdrhej. levely se probihaj spis nez prostrilavaj.

    OdpovědětVymazat
  3. http://www.youtube.com/watch?v=qA4RvDdIGxc

    takhle nejak? :)

    mew

    OdpovědětVymazat
  4. ach, to je krasa videt staryho dobry Doomecka. sknouknul sem to video cely. a jak libozvucne to zni! a jo, nejak takhle :d

    OdpovědětVymazat