pondělí 13. listopadu 2006

Rychlovka, ale tentokrat opravdu

Jsem na netu za Libru, posloucham skvelou muziku na Radiu Beat, mam malo casu, takze v rychlosti.

- Konecne jsem zda se nasel misto, kde chvili vydrzim. Uz tam chodim druhy tyden a zatim jsem ani jednou nechybel. Mam dlouhou ulici kde jsou hromady listi, nehrabu se v odpadcich, je tam klid a mam to pul hodiny autobusem domu.

- Mam prvniho anglickeho kamose. Minule jsem se zakecal s Garym, ridicem co me vozi rano z depa na beat, a zjistil ze je to docela pohodar. Je mu 26, mluvi velice srozumitelne a miluje videohry :)). Dneska jsem ho zasvetil do taju softwaroveho piratstvi, coz se mu ohromne libilo (naopak se mu nelibi utracet 40 Liber za nove hry na PS2). K vanocum pry dostane PSP, tak jsem mu popsal co vsechno s nim muze delat, kdyz flashne firmware, a ted shani kdo mu ho flashne. Ten kluk se mi ale zalibil hlavne tim ze taky parival na Super Nintendu, zna napr. Ninju Gaidena, samozrejme Maria atd.

- Spojeni her s mou aktualni praci prichazi i jinym, ponekud smutnejsim zazitkem. Spousta kolegu se chlubi tim, jak na chodnicich nachazi ruzne financni obnosy, nekdo pry nasel za jeden den dokonce 80 Liber. Inu, ja celkem pravidelne nachazim po jednom penny, a spocital jsem si, ze kdyz najdu kazdy den 1p, za sto dni budu mit libru! No neni to uzasne? Minule jsem vsak nasel americky cent, coz mi narusilo plany. Ale k tem hram - nasel jsem originalku GTA San Andreas pro PS2. Jen tak lezela na chodniku. Z pulky seskvarena.

- Jeste k novemu bydleni. Je to tam fajn, akorat je tam zima, majitel ma bohuzel pod palcem topeni a docela setri. Minuly tyden dokonce vypnul ohrivani vody, coz ale prehnal (doufam ze to udelal omylem). Uz abych tam mel komp a net.

- O vikendu jsem se valel doma, v nedeli jsme s Michalem a Ingrid poobedvali veprove masicko s hranolkama, docetl jsem posledni dil Temne Veze a zbytek casu prosedel u PS2. Dohral jsem Darkwatch a rozjel docela slusnou doomovku Urban Chaos Riot Response. Konecne jsem si po mesici zahral i ja, kdyz uz ta PS2 jede skoro nonstop. Mimochodem, v nedeli to byl mesic co jsem prijel do Anglie.

- Ten Beat dneska fakt dobre hraje. Po Judas Priest, Rolling Stones a Ozzym ted jede Monster Magnet.

-  Hm, jako obvykle jsem se rozepsal, musim uz ale koncit. Takze vsecky zdravim, predevsim vsak rodinne prislusniky, a snad se zas brzo dostanu na net, pokud mozno zadarmo.

7 komentářů:

  1. štve mě žes odjel do anglie (jak jsi sám psal) aby ses zbavil závislosti na počítači a hrách. moc se ti to nepovedlo, nevydržel jsi to snad ani měsíc. jen jsi změnil působiště.

    OdpovědětVymazat
  2. hehvidim, ze sa tam mas v celku fajnovo, comu pri sucasnom pracovo-skolskom strese silne zavidim. nuz co, aspon som na oplatku otvoril lacne ceske pivo ala staropramen v zelenom :D. uzivaj

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to já bych ho zas až tak neodsuzoval.... protože pouze správný pařan ví, co to je být nějaký čas bez her :o) ono to chce občas protáhnout prstíky a mozkové závity ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. já ho neodsuzuju, jen jsem trochu zklamaná. ale nemůžu kritizovat, vim že bych na tom byla stejně, akorát mám jinou vášeň, myslim že by byla i mnohem nákladnější, ale spíš bych se snažila najít práci s ní spojenou - ježdění na koni :) teď co mám vlastního se už do anglie asi nedostanu..

    OdpovědětVymazat
  5. segra: nemusis bejt zklamana. Ja to bez her celkem v pohode vydrzim, necejtim nakou neustalou fyzickou potrebu jako fetaci nebo kuraci, jen si proste chci zahrat Gothic3, chci mit doma svuj komp, protoze na nej sem zvyklej a je to levnejsi nez si tady kupovat novej a potrebuju ho kvuli netu, a to ze celej den parim na ps2 neni zas tak hrozny, vzdyt sem celej mesic neparil, a kdyz je venku hnusne tak je to dobrej zpusob traveni casu. navic nemam dost penez abych nejak moc jezdil na vejlety apod, a neni pocasi na projizdky na kole atd. to vsechno teprve prijde.

    OdpovědětVymazat
  6. jo a taky aby bylo na cem sledovat filmy a poustet si muziku. na beatu zrovna hrajou tri sestry, to je nadhera to slyset...

    OdpovědětVymazat
  7. jo a dokud budu delat manualni praci a travit dost casu venku, tak potom nevadi kdyz stravim nakej cas u kompu. v praze mi slo hlavne o to ze sem byl u kompu furt - doma i v praci.

    OdpovědětVymazat