sobota 4. listopadu 2006

Mam spolubydliciho

Jmenuje se Bartek a je to Polak. No, nemam z toho uplne nejlepsi pocit, ale jevi se docela v pohode, najem zaplatil hned a bez kecu a umi dobre anglicky, takze se tak spolu bavime a polstina mi tedy neprijde na mysl. Zejtra se stehuju.

Dneska jsem zametal na jednom total halalackem trzisti, sama ninja, samy arab v kimonu, ale nejak jsem se pres ten den proflakal, nebylo to uplne nejhorsi. Mnohem horsi byla cesta domu. Jel jsem do noveho bytu, sesel se s Bartekem a pak se hodinu crcal autobusem, jenz ma jet jenom pul hodiny. Navic tam vlezly nejake dve pubertalni kravy, hlasite si poustely hip-hop a jecely do rytmu. Hruza. A ta jedna na me dokonce mluvila, jestli pry ji muzu podat Libru ktera ji spadla ke me pod sedacku. Chtel jsem rict at si ji poda sama, ale nejsem hulvat, tak jsem se pro minci sehnul. Jsem grogy, jdu spat.

4 komentáře:

  1. No vidíš, mohl být i ten seks :o) jen kdyby neposlouchali ten hip hop co...

    OdpovědětVymazat
  2. Ses vždycky obával Poláků v práci a ted s ním bydlíš? jó... Změna je život :o)

    OdpovědětVymazat
  3. hele nevim jesi tě to pobaví, ale dneska jsem na andělu házela do odpaďáku deštník. pršelo. ale tak neuvěřitelně mě sral!!! byl to nějakej šunt za kilo, napůl rozlámanej, prostě hnus, a jak strašně foukal vítr, furt se mi protáčel jak v nějaký komedii, tak sem se nasrala, složila ho a vyhodila!

    OdpovědětVymazat
  4. no jo, ale tady se vyhazujou normalni funkcni destniky, ne sunty za kilo.

    OdpovědětVymazat