úterý 7. listopadu 2006

Obsahle krouzeni Londynem

Dneska jsem si fakt pocestoval. Rano z Walthamstow na London Bridge, pak s Charliem projizdka centrem (i s odbornym vykladem, mel dobrou naladu. This is Victoria and Victoria Station, That's the back courtyard of Backingham Palace, that is the famous Park Lane, running from Marble Arch to Hyde Park corner (ja: "yeah I know this place very well... me and my broom. That hotel has it's own sweeper, and the Aston Martin salon is veeery nice"). Yes, and this is Edgaware road, all rich arabian people live here. This is the Paddington depo, two guys get off". No a pak jsme jeli asi hodinu nekam uplne do totalni periferie, udajne pres Wembley, ja si vsiml jen metra Hanger Lane, coz uz je totalne zapadni Londyn, abychom zakotvil v depu na Apertonu. Nikdo z nas nevedel kde jsme, jestli jsme vubec jeste v zone 3, a jeden Cech co s nami jel taky mi brutalne lezl na nervy, protoze neustale dokola opakoval "sakra to je hrozna dalka, jak ja se sem rano dostanu, nevis jak se sem rano dostanu? Ja sem zitra nepojedu, ja pojedu do agentury, vzdy se sem nemuzu na sestou dostat, sakra to je dalka, jak ja se sem dostanu? Nevis kde to jsme? Jak se to tady jmenuje? Wimbly? Wembley? Sakra ja pujdu do agentury,  sem to je hrozna dalka, nevis co je tady za nejblizsi metro? Ale metro jezdi az od sesti, to nestiham, sakra to je dalka, nevis jak ja se sem rano dostanu? Co to je za misto? Jak? Wimbley?..." Nastesti nas pak rozvezli a ja se ho zbavil. Makat jsem zacal az v 9:15, do te doby jsme sedeli na depu ci v aute, a obrovsky me potesilo, kdyz jsem ocheckoval cedule na zastavce autobusu. Jezdi tam 460ka, ta mi stavi skoro pred barakem! A jizda trva 13 minut! Tak to je bomba! Ty vole vzdyt ja jsem kousek od domova. No nic, dal jsem se do prace a zacal zametat dlouhatanskou ulici, ktera v zivote nevidela koste, zato kosatych listnacu je tam pozehnane. Udelal jsem ctvrtku rajno a byl jsem rad. Od rana se mi chtelo na zachod, a to velce i male, procez jsem uvital zjisteni, ze jednu zastavku autobusem je stanice metra (takze jsme porad v civilizaci, dokonce v zone 3) s verejnymi zachody. Jelikoz chybela cedule PANI, vlezl jsem do prostorne kabinky pro telesne postizene a mel fakt luxusni vysrani. Dokonce tepla voda tam tekla. V pul druhe mel ridic z firmy prijet pro naradi (tentokrat jsem vyfasoval jenom dve kostata a pytle, docela me nastvalo, ze mi nedali ani lopadu a musel jsem bordel (prevazne listi) sbirat rukama. Rekli mi "rukavice mas...". Ridic se nakonec ukazal ve 14:15 a ackoliv mam pracovni dobu do tri, v pul treti jsem uz sedel v autobusu smer domu.  Michal paril God of War. Ted jsem na Walthamstow, naposled na netu a za chvili vyrazim smer domu. Parit God of War.

1 komentář:

  1. Koukám touha po pařbe je silnější než ty,koukal sem na tu mapu metra,to mít v Praze to by byl mazec :-)Známa mi ukazovala jednou plánek metra v moskvě a stejnej guláš.

    OdpovědětVymazat